網友委託翻譯~

這個兩人團體裡兩位團員是雙胞胎姊妹喔!!

長的都超漂亮的~美國人!約21歲~

兩個人原本的髮色應該都是深棕色,但其中一個染成了金色,可能這樣比較好分吧~

她們起初是翻唱歌手,但從2009年開始陸續推出5張EP及好幾首歌曲

總計至少40首歌(我從一個歌詞網站看到的歌曲是總共40首)

這首歌超好聽!!歌詞也很棒,雖然有點悲傷呢><

旋律十分輕快!

 

Like I Would

 

 

She is a pageant queen, with over 20 titles to her name

她是舞會皇后 她有二十幾個頭銜

But here's the funny thing,

但有趣的地方是

She's not a day older than 18

她甚至還不到十八歲

See, I have bigger dreams, than living in this town

看吧 我有著比住在這小鎮裡更大的夢想

I'm not a beauty queen

我不是美麗的皇后

I would stay, but I don't wanna drown

我可以留下 但我不想要在這沉沒


But then there's you

但你出現了

You won't dream that big and that's why

你從不懷有偉大的夢想 而那就是原因


She's the kind of girl you marry

她是那種你會娶的女孩

And I'm the kind you don't

而我是你不會娶的那種

She's the one you wanna carry to your brand new home

她是你想要帶到你的全新家園的女孩

After your honeymoon, right

在你們的蜜月之後 對啦

She looked better in white than I ever could, but

她穿上白紗比我漂亮的多 可是

She won't love you like I would

她永遠無法像我一樣愛你


He is the basketball star, the captain of the team

他是學校的籃球明星 他是校隊裡的隊長

And it's so sad to think

這樣想真的很令人難過

That's it the only place he'll take his dream

但校隊是他唯一能追夢的地方

In 20 years from now, when he's married to his beauty queen

從現在算起的二十年內 當他娶了他的漂亮皇后

He'll look down at his baby

他會向下望著他的孩子

Is this as perfect as it seems?

這真的像表面看起來那樣完美嗎?


But then there's you

但你出現了

You wouldn't dream that big, and that's why

你從不懷有偉大的夢想 而那就是原因 

 

She's the kind of girl you marry

她是那種你會娶的女孩

And I'm the kind you don't

而我是你不會娶的那種

She's the one you wanna carry to your brand new home

她是你想要帶到你的全新家園的女孩

After your honeymoon, right

在你們的蜜月之後 對啦

She looked better in white than I ever could, but

她穿上白紗比我漂亮的多 可是

She won't love you like I would

她永遠無法像我一樣愛你

 


Maybe I regret not loving you

也許我後悔沒有愛著你

And maybe it's the hardest thing I've ever had to do

也許這是我做過最困難的事

 

 

She's the kind of girl you marry  

她是那種你會娶的女孩

And I'm the kind you don't  

而我是你不會娶的那種

Ooh, but I'm just not right for you, oh

喔~ 但我真的不是對的人 喔 

 

She's the kind of girl you marry 

她是那種你會娶的女孩

And I'm the kind you don't 

而我是你不會娶的那種

She's the one you wanna carry to your brand new home 

她是你想要帶到你的全新家園的女孩

After your honeymoon, right 

在你們的蜜月之後 對啦

She looked better in white than I ever could, but 

她穿上白紗比我漂亮的多 可是

She won't love you like I would 

她永遠無法像我一樣愛你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()