網友委託翻譯~

這首歌真的超好聽的阿!!!

MV好可愛~一開頭的置入性行銷太強大了!!!

整部MV非常有美式漫畫的風格~

相信中間那個女女吻讓不少人嚇死了吧XD

後面那把吉他超殺的!!

 

 

歌詞MV做的好讚!!

0:19那個女生應該是Cimorelli的團員之一,0:22那個戴公主皇冠的感覺也是

0:51那對雙胞胎是一個叫做Jedward的團體喔~很帥!!

 

Rock N Roll

 

Let em know that we’re still Rock n Roll

讓他們知道我們依然搖滾

I don’t care about my makeup

我一點也不在乎我有沒有化妝
I like it better with my jeans all ripped up

我比較喜歡我的牛仔褲破破的
Don’t know how to keep my mouth shut

不知道該怎麼讓我自己閉嘴
You say so what (what)

你說:所以呢? (又怎樣?)

I don’ t care if I’m misfit

我一點也不在乎我的格格不入
I like it better than the hipster of all shit

我根本不喜歡那些該死的時尚
I am the mother f-cking princess

我就是個他X的完美公主
You still love me

你還是一樣愛我

Some some how

不知道為什麼
It’s a little different when

當我和你在一起
I’m with you

感覺就有一些不同
You know what I really am

你知道我真正的樣子
On the phone

在電話上
You know how it really goes

你知道究竟怎麼回事
Some some way

用某種方法
We’ll be getting out of this

我們能脫離這些東西
Time one day

等到某一天
You’re the only that I

你是唯一一個
Want with me

我愛上的人
You know how the story goes

你知道故事接下來的發展

When it’s you and me

當你和我在一起
We don’t need no one to tell us who to be

我們不需要任何人告訴我們該怎麼做
We’ll keep turning up the radio

我們會把收音機開到最大聲
What if you and I

如果你和我
Just put up a middle finger to the sky

把我們的中指高高舉向天空
Let them know we’re still rock ‘n roll

就能讓他們知道我們依然搖滾
Rock ‘n roll

瘋狂搖滾
Hey hey hey

嘿 嘿 嘿
Rock ‘n roll

瘋狂搖滾
Hey Hey Hey

嘿 嘿 嘿

Call it a bad attitude dude

老兄 態度別這麼差
I’m never going to cover up that tattoo

我永遠也不打算把我的刺青遮住
I might have a couple issues

我也許有很大的問題
You say me too (yeah)

你說:我也是 (耶)
Don’t care about a reputation

不需要在乎那些所謂的名聲
Must be living in the wrong generation

我們肯定是活在錯的世代了
This is your invitation

這就是你的邀請卡
Let's get wasted

我們一起喝的爛醉吧

Some some how

不知道為什麼
It’s a little different when

當我和你在一起
I’m with you

感覺就有一些不同
You know what I really am

你知道我真正的樣子
On the phone

在電話上

You know how the story goes

你知道故事接下來的發展

 

When it’s you and me

當你和我在一起

We don’t need no one to tell us who to be

我們不需要任何人告訴我們該怎麼做

We’ll keep turning up the radio

我們會把收音機開到最大聲

What if you and I

如果你和我

Just put up a middle finger to the sky

把我們的中指高高舉向天空

Let them know we’re still rock ‘n roll

就能讓他們知道我們依然搖滾

Rock ‘n roll

瘋狂搖滾

Hey hey hey

嘿 嘿 嘿

Rock ‘n roll

瘋狂搖滾

Hey Hey Hey

嘿 嘿 嘿

 

When it’s you and me 

當你和我在一起

We don’t need no one to tell us who to be 

我們不需要任何人告訴我們該怎麼做

We’ll keep turning up the radio 

我們會把收音機開到最大聲

 

What if you and I 

如果你和我

Just put up a middle finger to the sky 

把我們的中指高高舉向天空

Let them know we’re still rock ‘n roll 

就能讓他們知道我們依然搖滾

 

When it’s you and me  

當你和我在一起

We don’t need no one to tell us who to be  

我們不需要任何人告訴我們該怎麼做

We’ll keep turning up the radio  

我們會把收音機開到最大聲

 

What if you and I  

如果你和我

Just put up a middle finger to the sky  

把我們的中指高高舉向天空

Let them know we’re still rock ‘n roll  

就能讓他們知道我們依然搖滾


Rock ‘n roll

瘋狂搖滾
Hey hey hey

嘿 嘿 嘿 
Rock ‘n roll

瘋狂搖滾
Hey Hey Hey

嘿 嘿 嘿

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()