網友委託翻譯的~

我會知道Cody是因為他是Greyson的好朋友~

不過我覺得兩個雖然年紀一樣,可是現在Cody看起來比Greyson大很多阿!!

他們兩個走的風格不太一樣~

Greyson是比較氣質型的,Cody就比較接近唱跳~(我也不確定這樣形容對不對><)

總之,這首歌真的很好聽~~

 

Don't Cry Your Heart Out

 

 

I'm back to put the sunshine in your mind,

我回來了 帶回了陽光要送進妳的腦海中

Cause I don't like the way he's got you raining all the time,

因為我不喜歡他讓妳的心時時下雨的方式

Put away your troubles by leaving him behind,

拋開他吧 把所有麻煩都拋下

So every time you look up, clear blue sky,

這樣每當妳往上看 妳會看見潔淨蔚藍的天空

But here he comes again like a cloud in your view

但他又來了 像是風景中烏雲

Blocking all of you light like only he could do,

遮住所有的亮光 好像他無所不能

Don't listen to his sorries girl drop him drop him,

不要再理會他的道歉 女孩 離開他 離開他

He really needs to stop it, cause I'm your only topic now,

他真的需要停止 因為現在我才是妳的唯一


With me you'll never in up in the same silly situations, no,

和我在一起 妳永遠不會再陷入同樣愚蠢的情況裡 不會

Don't you know that if you were to walk then I'll be here waiting,

難道妳不知道 當妳起身行動時 我會在這等妳

Girl don't you cry your heart out, let me stop before you start out,

女孩 我不準妳為他掏心掏肺的哭 讓我在妳大哭前阻止妳

Don't need his explanations, no,

不需要再聽他解釋 不需要

Cause he don't really want to know about the way your feeling now,

因為他根本不想知道妳現在的感受

Cause I'm the one who's here for you no doubt,

因為我是唯一為了妳在這的人 沒有任何懷疑

So don't you cry your heart out,

所以 我不準妳為他掏心掏肺的哭


Baby girl I would never tell you lies,

寶貝女孩 我永遠不會對妳說謊

No crocodile tears, no messing with your mind,

沒有鱷魚的眼淚(假慈悲) 不會在妳腦中作亂

We could talk forever, past the end of time,

我沒可以永遠聊著天 一起度過時間的盡頭

I promise you a love that'll never make you blind,

我答應妳 我們的愛永遠不會讓妳變的盲目


But when I'm here with you not a cloud in your view,

但當我在這陪妳 不會再有烏雲擋住妳的風景

Nothing blocking out your light, not like he used to do,

不會有東西遮住妳的亮光 我一點也不像他

Don't listen to his sorries girl, drop him drop him,

不要再理會他的道歉 女孩 離開他 離開他

He really needs to stop it, cause I'm your only topic now,

他真的需要停止 因為現在我才是妳的唯一


With me you'll never in up in the same silly situations, no,

和我在一起 妳永遠不會再陷入同樣愚蠢的情況裡 不會

Don't you know that if you were to walk then I'll be here waiting, yeah,

難道妳不知道 當妳起身行動時 我會在這等妳 耶

Girl don't you cry your heart out,

女孩 我不準妳為他掏心掏肺的哭

Let me stop before you start out,

讓我在妳大哭前阻止妳


Don't need his explanations, no, (don't need him),

不需要再聽他解釋 不需要 (不需要他)

Cause he don't really want to know about the way you feeling now,

因為他根本不想知道妳現在的感受

Cause I'm the one who's here for you no doubt,

因為我是唯一為了妳在這的人 沒有任何懷疑

So don't you cry your heart out,

所以 我不準妳為了他掏心掏肺的哭


Cry, cry, cry,

哭 哭 哭 

It's time for him to cause you've already cried enough to put out the fires he left behind, yeah,

該輪到他哭了 因為妳已經哭夠了 也已經能撲滅他留下來的火焰 耶

Why, why, why,

為什麼 為什麼 為什麼

Everything he ever did has come back on him look at us now,

他以前做過的所有事全都回到他身上 現在看看我們吧

Didn't I tell you so, it's his turn,

我跟妳說過了吧 換他痛苦了 

 

Girl don't you cry your heart out, let me stop before you start out,

女孩 我不準妳為他掏心掏肺的哭 讓我在妳大哭前阻止妳

Don't need his explanations, no,

不需要再聽他解釋 不需要

Cause he don't really want to know about the way your feeling now,

因為他根本不想知道妳現在的感受

Cause I'm the one who's here for you no doubt,

因為我是唯一為了妳在這的人 沒有任何懷疑

So don't you cry your heart out,

所以 我不準妳為他掏心掏肺的哭 

 

Girl don't you cry your heart out, let me stop before you start out, 

女孩 我不準妳為他掏心掏肺的哭 讓我在妳大哭前阻止妳

Don't need his explanations, no,

不需要再聽他解釋 不需要

Cause he don't really want to know about the way your feeling now, 

因為他根本不想知道妳現在的感受

Cause I'm the one who's here for you no doubt, 

因為我是唯一為了妳在這的人 沒有任何懷疑

So don't you cry your heart out, 

所以 我不準妳為他掏心掏肺的哭

 

Girl don't you cry your heart out,

女孩 我不準妳為了他掏心掏肺的哭

Cause I'm the one who's here for you no doubt  

因為我是唯一為了妳在這的人 沒有任何懷疑

So don't you cry your heart out,  

所以 我不準妳為他掏心掏肺的哭

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()