Ariana與The Wanted的Nathan一起合唱的歌曲

這首歌是電影"天使聖物:骸骨之城"的歌曲之一喔~

電影8/30上映,跟This Is Us同一天~

兩部我都超級想看的!!!

這首歌的歌詞好棒~他們兩個的歌聲也都好好聽阿~~

 

Almost Is Never Enough

 

[Ariana]

I like to say we gave it a try

我很想說我們真的嘗試過了
I like to blame it all on life

我很想把一切都怪到人生上
Maybe we just weren’t right

也許我們真的不屬於對方
But that’s a lie, that’s a lie

但那是個謊言 那是個謊言

And we can deny it as much as we want

只要我們想要 我們可以否認到底
But in time our feelings will show

但在時間的沖刷下 我們的感覺全都會顯露
Cause sooner or later

因為我們
We'll wonder why we gave up

遲早都會問自己為什麼放棄了
The truth is everyone knows

但事實上 每個人都很清楚

Almost, almost is never enough

差一點 差一點永遠不夠
So close to being in love

我們離愛情已經這麼近了
If I would have known that you wanted me

如果我能早點知道你愛我
The way I wanted you

就跟我愛你一樣多
Then maybe we wouldn't be two worlds apart

也許我們就不會像活在兩個世界般距離遙遠
But right here in each others arms

而是在對方的臂彎裡依偎著

And we almost, we almost knew what love was

我們差一點 我們差一點就能明白愛的意義
But almost is never enough
但差一點永遠不夠

 

[Nathan]

If I could change the world overnight

如果我可以在一夜之間改變全世界
There'd be no such thing as goodbye

那"再見"就永遠不會存在
You'll be standing right where you were

妳依然會站在同樣的地方
We'd get the chance we deserve

我們會擁有該有的機會
Try to deny it as much as you want

妳試著盡妳所能的否認一切

But in time our feeling will show

但在時間的沖刷下 我們的感覺全都會顯露

[Nathan&Ariana]

Cause sooner or later

因為我們
We wonder why we gave up

遲早都會問自己為什麼放棄了
The truth is everyone knows

但事實上 每個人都很清楚

Almost, almost is never enough

差一點 差一點永遠不夠
So close to being in love

我們離愛情已經這麼近了
If I would have known that you wanted me

如果我能早點知道你愛我
The way I wanted you

就跟我愛你一樣多
Then maybe we wouldn't be two worlds apart

也許我們就不會像活在兩個世界般距離遙遠
But right here in each others arms

而是在對方的臂彎裡依偎著

Yeah we almost, we almost knew what love was

耶 我們差一點 我們差一點就能明白愛的意義
But almost is never enough

但差一點永遠不夠

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()