網友委託翻譯的~~

副歌還不錯聽~~

可是我真的超級不會翻RAP類型的歌詞的><

完完全全不明白它到底在說些什麼阿!!!!我根本不知道我到底在打什麼鬼!!!!

而且這歌詞好像有點......不適合我的年齡?

看看參考就好......

PS.Gucci是個知名的義大利時裝品牌,我相信應該大部分人都聽過吧?

PS2.Nicki真的是157公分~

PS3.SAT=Scholastic Aptitude Test=學業能力傾向測試

PS4.Louis Vuitton=路易威登=LV,知名的LV大家應該都知道吧?

 

Whip It

 

Hey, you, jump in this ride

嘿 就是你 跳上我的車吧
It's real nice, and slippery inside

我的車真的很舒服
Rise, eyes, come get this pie

日出 雙眼 來享用這塊派吧
Ride it style

我們都有自己的風格
Said it a minute ago, I did it a minute ago

我一分鐘前才說過 我一分鐘前才做過
I drop it, I pick it slow, I want it, I kick it though

我把一切拋下 又慢慢撿起 我想要這一切 雖然我把一切都踹走了
Cause they know that I got that gucci

因為他們知道我穿的都是古馳
Said i'm bad, but I could be a gucci

他們說我是個壞女孩 但我穿的可是名牌

Please my body, rock my body,

滿足我的身體 搖滾我的身體
Roll, you make me go

搖來搖去 你讓我無法停止
Na na na na na me go

吶 吶 吶 吶 吶 讓我無法停止
Please my body, heal my body

滿足我的身體 治癒我的身體
Roll, you make me go

搖來搖去 你讓我無法停止
Na na na na na me go

吶 吶 吶 吶 吶 你讓我無法停止

We gon'...

我們停不下來

Hey stranger over there

嘿 那兒的陌生人
I'm really liking that way

我真的很喜歡那樣
You whip it whip it

喜歡你鞭策我的方式
Yeah, I want you everyday

耶 我每天都想要你在我身邊
You're so right, you're so tight

你就是對的人 你就是我想要的
You got my world spinning

你讓我的世界倒轉
You got my world spinning

你讓我的世界倒轉
My head goes round and around, round and around

我的頭不斷暈眩 搖來晃去
Now i'm thinking

現在我在想
If we could be, stranger what you say?

如果我們能當陌生人 你覺得呢?
I'm really liking that way

我真的很喜歡那樣
You whip it whip it whip it whip it

喜歡你鞭策我的方式

Na na na na na me go

吶 吶 吶 吶 吶 你讓我無法停止

Na na na na na me go

吶 吶 吶 吶 吶 你讓我無法停止

Is that my cue? I'm looking for some brain to boost my IQ

那是我的暗示嗎? 我在找一些能讓我的IQ提高的頭腦
I'm like 5'2, my SAT scores was high too.

我好像只有157公分 我的學力測驗也差不多是那個分數
But I don't mean to brag I louis vuitton bag em

但我不是故意炫燿我的LV包
Hopped out the jag proceeded to sha shag em.

從邊緣跳下 試著把包包弄得亂亂的
Slim, trim, oh so light skin

纖細 筆挺 噢 還有那白嫩的肌膚
So pe pe peter put the pipe in

所以 彼得 把煙點燃

Please my body, rock my body,

滿足我的身體 搖滾我的身體
Roll, you make me go

搖來搖去 你讓我無法停止
Na na na na na me go

吶 吶 吶 吶 吶 讓我無法停止
Please my body, heal my body

滿足我的身體 治癒我的身體
Roll, you make me go

搖來搖去 你讓我無法停止
Na na na na na me go

吶 吶 吶 吶 吶 你讓我無法停止


We gon'...

我們停不下來

Hey stranger over there

嘿 那兒的陌生人

I'm really liking that way

我真的很喜歡那樣

You whip it whip it

喜歡你鞭策我的方式

Yeah, I want you everyday

耶 我每天都想要你在我身邊

You're so right, you're so tight

你就是對的人 你就是我想要的

You got my world spinning

你讓我的世界倒轉

You got my world spinning

你讓我的世界倒轉

My head goes round and around, round and around

我的頭不斷暈眩 搖來晃去

Now i'm thinking

現在我在想

If we could be, stranger what you say?

如果我們能當陌生人 你覺得呢?

I'm really liking that way

我真的很喜歡那樣

You whip it whip it whip it whip it

喜歡你鞭策我的方式

 

Na na na na na me go

 吶 吶 吶 吶 你讓我無法停止


Na na na na na me go

吶 吶 吶 吶 吶 你讓我無法停止

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()