網友委託翻譯的喔~ 

我真的覺得Bridgit的唱腔和聲音十分特別~

非常有辨識性!!

滿不錯聽的一首歌~

 

Top Of The World

 

You got that fresh way of talking

你講話的方式變的有些不同
It could be four in the morning

這時可能是早晨四點鐘
And you're making me trip

而你拉著我出外旅行
My heart skip, skip the beat

我的心跳停了一拍
You know that this is amazing

你知道這真的令人驚歎
Please tell me why you're hesitating

請告訴我 為什麼你依然躊躇不前
Let's risk it all, risk the fall tonight

讓我們賭上一切 儘管可能會墜落

Take the rope and climb

帶上繩子向上攀爬
Close your eyes

只要閉上你的雙眼
Love will take you high

愛會讓你愈爬愈高
We'll be sitting on top of the world

我們會坐在世界的頂端
Baby, you and I were born to rise

寶貝 你和我活著就是為了此刻
So just hold on tight

所以 只要抓緊我
We'll be sitting on top

我們會坐在頂端
Sitting on top of the world

坐在世界的頂端

Oohh oohh

喔~ 喔~
Oohh oh oh oh oh oh

喔~ 喔 喔 喔 喔 喔 
Oohh oohh oohh

喔~ 喔~ 喔~

I hear the wind in the trees

我能聽見樹梢間的風聲
And I'm weak in the knees

而我的腳完全站不穩
When you're holding me close

就在你緊緊抱著我時
Got tingling toes tonight

今晚我的腳趾發麻
You got me so elevated

你讓我心情激昂
You wanna jump

你想要向下跳
Why you waiting?

那還在等什麼?
Let's risk it all, risk the fall tonight

讓我們賭上一切 儘管可能會墜落

 

Take the rope and climb

帶上繩子向上攀爬
Close your eyes

只要閉上你的雙眼
Love will take you high

愛會讓你愈爬愈高
We'll be sitting on top of the world

我們會坐在世界的頂端
Baby, you and I were born to rise

寶貝 你和我活著就是為了此刻
So just hold on tight

所以 只要抓緊我
We'll be sitting on top

我們會坐在頂端
Sitting on top of the world

坐在世界的頂端


Oohh oohh

喔~ 喔~
Oohh oh oh oh oh oh

喔~ 喔 喔 喔 喔 喔
Oohh oohh oohh

喔~ 喔~ 喔~

Oohh oohh

喔~ 喔~ 
Oohh oh oh oh oh oh

喔~ 喔 喔 喔 喔 喔 
Oohh oohh oohh

喔~ 喔~ 喔~

I'm begging you, begging you

我求求你 求求你
Got my love and hand out

帶走我的愛 分送出去

I'm begging you, begging you

我求求你 求求你
Got my love and hand out

帶走我的愛 分送出去
I'm begging you, begging you

我求求你 求求你
Got my love and hand out

帶走我的愛 分送出去
Begging you, begging you

求求你 求求你
Begging you, begging you

求求你 求求你

Take the rope and climb

帶上繩子向上攀爬
Close your eyes

只要閉上你的雙眼
Love will take you high

愛會讓你愈爬愈高
We'll be sitting on top of the world

我們會坐在世界的頂端
Baby, you and I were born to rise

寶貝 你和我活著就是為了此刻
So just hold on tight

所以 只要抓緊我
We'll be sitting on top

我們會坐在頂端
Sitting on top of the world

坐在世界的頂端

 

 

Take the rope and climb

帶上繩子向上攀爬

Close your eyes

只要閉上你的雙眼

Love will take you high

愛會讓你愈爬愈高

We'll be sitting on top of the world

我們會坐在世界的頂端

Baby, you and I were born to rise

寶貝 你和我活著就是為了此刻

So just hold on tight

所以 只要抓緊我

We'll be sitting on top

我們會坐在頂端

Sitting on top of the world

坐在世界的頂端 



Oohh oohh

喔~ 喔~ 
Oohh oh oh oh oh oh

喔~ 喔 喔 喔 喔 喔 
Oohh oohh oohh

喔~ 喔~ 喔~

Sitting on top of the world

坐在世界的頂端
We will be, you and me

我們一定能做到 只要你和我在一起
We will be sitting on top of the world

我們會坐在世界的頂端

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()