之前在50000感謝文時有稍微提過的Reed Deming!!無疑是個正太的男生,今年才14歲喔!!

不但長的帥,歌聲絕對是好的沒話說!!像Greyson一樣擁有非常成熟的歌聲阿!!

而且非常非常多才多藝~鋼琴.吉他.薩克斯風都難不倒他~~

問我他長什麼樣嗎?我在下面放了一部他現場演唱的影片~~

這首歌是他即將要推出的EP中的一首歌!!!

超好聽的阿!!!

 

 

超讚~~

副歌非常輕快的一首歌!!

 

Mercy On Me

 

Black magic woman

她像是個黑魔法女巫
Put a spell on my eye

在我的雙眼施了魔咒
That body moving

她曼妙的身體舞動著
Girl you got to be mine all mine

女孩 妳一定要成為我的 只屬於我
Well I confess

好吧 我承認
I'm not impressed with all the rest tonight

今晚我對其他女孩一點印象都沒有
It's only you

我只記得妳
It's only you that I like

妳是我唯一看上的女孩
She makes me beg for more

她讓我對她央求更多愛

Oh oh oh

喔~ 喔~ 喔~

Baby have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧
Why don't you tell me your name

為什麼妳不告訴我妳的名字
They say you're out of my league

他們都說妳一點也不適合我
But you've been driving me crazy

但妳真的讓我為妳癡迷
Maybe lady I've got something you need

也許 女孩 我有妳需要的一切
Oh Oh

喔 喔 
Oh Oh O-O-Oh

喔~ 喔~ 喔~
Baby have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧
(Have mercy on me)

(對我有點同情心)
(Mercy,Mercy,Mercy)

(對我有點同情心)

I'm right behind her, with my hands on her hips

我就站在她身後 雙手扶在她的臀上
She's sending signals

她對我送出各種暗號
Does she want something more from this

她是不是想要更多的愛?
Infatuated Captivated

我為妳深深著迷
You're my only wish

妳是我唯一的願望
If only I, If only I could resist

我希望我能控制我自己
She makes me beg for more

但她讓我對她央求更多的愛

Oh oh oh

喔~ 喔~ 喔~

Baby have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧
Why don't you tell me your name

為什麼妳不告訴我妳的名字
They say you're out of my league

他們都說妳一點也不適合我
But you've been driving me crazy

但妳真的讓我為妳癡迷
Maybe lady I've got something you need

也許 女孩 我有妳需要的一切
Oh Oh

喔 喔 
Oh Oh O-O-Oh

喔~ 喔~ 喔~
Baby have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧

I've been thinking

我一直在思考
I've been waitin'

我一直在等待
For something to happen

等著某件事發生
Cause baby I'm here 

因為寶貝 我就在這
And I want all the things that you got

而我想要擁有全部的妳
And I need

而我需要
And I beg

而我求妳
Baby please

寶貝 拜託
Have mercy on me

對我有點同情心

She makes me beg for more

她讓我對她央求更多的愛

Baby, have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧
Why don't you tell me your name

為什麼妳不告訴我妳的名字
They say you're out of my league

他們都說妳一點也不適合我
But you've been driving me crazy

但妳真的讓我為妳癡迷
Maybe lady I've got something you need

也許 女孩 我有妳需要的一切
Oh Oh

喔 喔 
Oh Oh O-O-Oh

喔~ 喔~ 喔~
Baby have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧

Baby have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧
Why don't you tell me your name?

為什麼妳不告訴我妳的名字
They say you're out of my league

他們都說妳一點也不適合我
But you've been driving me crazy

但妳真的讓我為妳癡迷
Maybe lady I´ve got something you need

也許 女孩 我有妳需要的一切
Oh Oh

喔 喔 
Oh Oh O-O-Oh

喔~ 喔~ 喔~
Baby have mercy on me

寶貝 可憐可憐我吧!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()