網友委託翻譯的

歌很好聽!!歌詞也非常棒!!!

這首歌是Selena今年新專輯的歌曲之一喔~~

 

Sad Serenade

 

Happier times,

從前的快樂時光
flash through my mind

從我腦海中閃過
We both say it's over, 

我們都說 一切都結束了
and I believe it this time 

而我這次完全相信這句話
All the pain that I hide,

把所有我隱藏住的痛苦
let it play through the night

整晚不斷重複播放

A sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲
Sad serenade, we almost got it right

悲傷小夜曲 我們幾乎可以回到正軌
A sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲

Sad serenade, for every broken heart tonight

悲傷小夜曲 獻給今晚每顆受傷的心


All the love that we made

把那些我們曾創造的愛
Turn it up, let it play

化成音樂 讓它播放
A sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲
Sad serenade

悲傷小夜曲

I won't regret what I won't forget

我不會後悔把與你的過去全部忘記
Memories and your number,

回憶和你的電話號碼
are all I have left

是我唯一剩下的

I wish you the best, I really do,

我希望你能事事順心 我是真心的
even though I know that I'm still not over you

就算我知道我還沒有忘記你
I know that we both are to blame

我也知道我們兩個都有錯
I cant believe, you didn't fight harder for me

但我不敢相信 你沒有為了我全力奮鬥

It's a sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲
Sad serenade, we almost got it right

悲傷小夜曲 我們幾乎可以回到正軌
A sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲
Sad serenade, for every broken heart tonight

悲傷小夜曲 獻給今晚每顆受傷的心

All the love that we made

把那些我們曾創造的愛
Turn it up, let it play

化成音樂 讓它播放
A sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲
Sad serenade

悲傷小夜曲

The more you love, the more it hurts,

你給的愛愈多 就會痛的更深
when it ends, when it's over

當一切來到盡頭 當一切結束
All thats left are the memories,

唯一剩下的只有回憶
playing over, and over

在腦海裡不斷重複播放

In your head, and in your heart

在你的頭裡 在你的心裡
Turn it up, make it stop

把它化成音樂 讓它暫停
Tonight, all over the world,

今晚 整個世界
the most beautiful song ever heard

會播放著最美麗的歌

Is a sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲
Sad serenade, we almost got it right

悲傷小夜曲 我們幾乎可以回到正軌
A sad, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲
Sad serenade, for every broken heart tonight

悲傷小夜曲 獻給今晚每顆受傷的心

All the love that we made

把那些我們曾創造的愛
Turn it up, let it play

化成音樂 讓它播放

A sad, sad serenade,

這是首悲傷的小夜曲
sad serenade

悲傷小夜曲
A sad, sad serenade, sad serenade

這是首悲傷的小夜曲 一首悲傷小夜曲

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()