哈囉~我回來了!!

這首是網友委託翻譯的喔~

滿漂亮的一位歌手

這首歌不錯聽,歌詞也非常的棒!!

 

Crashing Down

 

Na na na na na na na 

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶
Na na na na na na na na na na na 

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 
I came crashing down

我轟然倒下
Without any kind of warning

沒有任何警告
But the sounds of flames in my head

但火焰的聲音在我腦中吱喳作響
And all the words that I left unsaid

伴隨著那些我從沒說出口的話語
You said you'd be my everything

你說過你會成為我的一切
You were more like a nightmare not a sweet dream

但你根本不是一場美夢 反而更像是夢魘
I came crashing down

我轟然倒下

I'll never let you see me crying

我永遠不會讓你看見我哭泣
I rather be all alone 

我寧願孤單一人
And if you see me crying

而如果你看見我哭泣
I'm better off on my own

我最好離開你 遠走高飛
And every tear that falls 

而每滴落下的淚水
It'll wash every memory away

都會為我刷去每段回憶
I'll hide behind these tears and cry

我會躲在這些淚滴背後 默默哭泣

Na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶
Na na na na na na na na na na na 

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶
I came falling down

我狠狠墜落
Without anyone to catch me

沒有任何人能接住我
But the ground the rain on my face

但我撞上地面 雨滴打在我的臉上
Well maybe it'll wash away the pain

也許它會把我的痛苦洗去
The pain that was my everything

那些痛苦曾是我的一切
It was more like a nightmare not a sweet dream

這根本不是一場美夢 反而像是夢魘
I came crashing down

我轟然倒下

I'll never let you see me crying 

我永遠不會讓你看見我哭泣
I rather be all alone 

我寧願孤單一人
And if you see me crying 

而如果你看見我哭泣
I'm better off on my own

我最好離開你 遠走高飛
And every tear that falls

而每滴落下的淚水 
It'll wash every memory away 

都會為我刷去每段回憶
I'll hide behind these tears and cry 

我會躲在這些淚滴背後 默默哭泣

Na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶
Na na na na na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na na na na na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶
(I came crashing down) 

(我轟然倒下)

I'll never let you see me crying

我永遠不會讓你看見我哭泣
I rather be all alone 

我寧願孤單一人
And if you see me crying

而如果你看見我哭泣
I'm better off on my own

我最好離開你 遠走高飛

I'll never let you see me crying

我永遠不會讓你看見我哭泣
I rather be all alone 

我寧願孤單一人
And if you see me crying 

而如果你看見我哭泣
I'm better off on my own

我最好離開你 遠走高飛
And every tear that falls

而每滴落下的淚水 
It'll wash every memory away

都會為我刷去每段回憶
I'll hide behind these tears and cry

我會躲在這些淚滴背後 默默哭泣
Na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶

Na na na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 
Na na na na na na na na na na na 

吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶 吶
I came crashing down

我轟然倒下

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()