這首是網友委託翻譯的喔~

果然Mcfly還是搖滾樂團阿~

整首歌的伴奏很有搖滾風!!

這首還是翻的不好......

 

Do Whatcha

 

 

Crash in to the room,

崩潰的走進房間

Scared to turn the lights on,

害怕把燈打開

Like a ticking time bomb, 

我像顆計時炸彈

She's got a fuse,

她緊抓著導火線

Limit in the rush,

已達極限的繁忙

The one that kills the passion,

摧毀我所有的熱情

What's a boy to do,

什麼才是一個男孩該做的

Swore I'd never come back,

曾發誓我永遠不再回來

To this place of combat,

不再回到這充滿鬥爭的地方

Tie me a noose, 

用繩索把我緊緊套住

With your dirty heart strings,

用妳骯髒的心綁住我

Music in the dark sings dark things,

黑暗中的音樂唱著黑暗的歌詞


Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me,

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事


Frozen to the bone, 

從皮膚到骨頭都像被冷凍住

I cannot remember much from that December, 

我對那年12月已沒什麼印象

Bruised and alone, 

我傷痕累累且孤單寂寞

Gushing through the rough tide,

心一波波的巨浪

Keep it on the inside this time, 

讓它永遠保持洶湧


Do watcha want do watcha want to me,

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha wan to me, 

做所有妳想對我做的事

You want to me, you want to me, you want to me, 

妳想對我做的事 妳想對我做的事 妳想對我做的事


Kick me to the curb, 

把我踢到路邊

Rip a hole in my heart, 

在我的心上留下一個大洞

And drag through the dirt by my soul from a car,

把我的靈魂用車子拖過泥土

Hung me in the night like a wolf in the dark,

讓我像夜晚的狼一樣徹夜難眠

But watch out for that bitch called Karma! 

但小心那個叫"因果報應"的女人!


Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me,

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me,

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

 

做所有妳想對我做的事
Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me,

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me, 

做所有妳想對我做的事

Do watcha want do watcha want to me,

做所有妳想對我做的事


Do whatcha want,

做所有妳想做的事

Do whatcha want,

做所有妳想做的事

Do whatcha want,

做所有妳想做的事

Do watcha want!

做所有妳想做的事

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()