這是一首很棒的情歌呢!!

告白可以用這首:))

當然啦,前提是妳的另一半知道這首歌~

MV拍出了比情歌還要更深一層的的意境呢!!!真的超愛這首歌 <3

 

 

這是原版歌曲~

 

Soldier

 

You got holes in your jeans

妳的牛仔褲上有些破洞

and few in your heart

妳的心上也有些破洞

You don’t know what it means to me, to watch you fall apart

妳不知道讓我看著妳崩潰是什麼感覺

Cause your broken and bruised, but I can hold you close.

因為妳心碎且傷痕累累 但我能緊緊抱著妳

I’ll take you in my arms tonight, just me and you.

今晚我會將妳環在我的手臂中 只有我和妳


Baby in a heart beat,

寶貝 在這心跳聲中

I’ll take you with me

我會陪著妳

I just wanna get to know you

我只想要更了解妳

You’re throwing me off beat

但妳反常的把我丟下

So I can’t breathe 

所以我無法呼吸

I just wanna get to show you

我只想要讓妳明白

If we’re falling apart

要是我們四分五裂

I will fight for your heart 

我會為了妳的心而戰鬥

I can be your shield

我能成為妳的盾牌

I will fight on the field 

我會在場上作戰

Baby when our life gets colder

寶貝 當我們的日子變的寒冷

I’ll be your soldier.

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

I’ll be your soldier

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶


Just put up your arms, you’ll be alright.

只要舉起雙臂 妳就會沒事

Cause the world is like a battlefield, that I’ll be here to fight.

因為這個世界就像戰場 我會在這戰鬥

I see the scars and your wounds, I’ll try to heal them to.

我看的見妳的疤痕和傷口 我會試著治療它們

I’ll take you in my arms tonight, just me and you.

今晚我會將妳環在我的手臂中 只有我和妳

 

Baby in a heart beat,

寶貝 在這心跳聲中

I’ll take you with me

我會陪著妳

I just wanna get to know you

我只想要更了解妳

You’re throwing me off beat

但妳反常的把我丟下

So I can’t breathe 

所以我無法呼吸

I just wanna get to show you

我只想要讓妳明白

If we’re falling apart

要是我們四分五裂

I will fight for your heart 

我會為了妳的心而戰鬥

I can be your shield

我能成為妳的盾牌

I will fight on the field 

我會在場上作戰

Baby when our life gets colder

寶貝 當我們的日子變的寒冷

I’ll be your soldier.

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

I’ll be your soldier

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

 

When you’re feeling low, I can take you higher.

妳心情低落 我能讓妳開心起來

When the world is cold, I’ll be your fire.

當世界變的寒冷 我會成為妳的火焰

I’ll be there, when you need a shoulder

當妳需要一雙肩膀 我會在那

We can win this war,

妳能贏得這場戰爭

I will be your soldier.

我會成為妳的戰士


Cause,

因為

Baby in a heart beat,

寶貝 在這心跳聲中

I’ll take you with me

我會陪著妳

I just wanna get to know you

我只想要更了解妳

You’re throwing me off beat

但妳反常的把我丟下

So I can’t breathe 

所以我無法呼吸

I just wanna get to show you

我只想要讓妳明白

If we’re falling apart

要是我們四分五裂

I will fight for your heart 

我會為了妳的心而戰鬥

I can be your shield

我能成為妳的盾牌

I will fight on the field 

我會在場上作戰

Baby when our life gets colder

寶貝 當我們的日子變的寒冷

I’ll be your soldier.

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

I’ll be your soldier

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

I’ll be your soldier

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

I’ll be your soldier

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

I’ll be your soldier

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

I’ll be your soldier

我會成為妳的戰士

Na na na na na

吶 吶 吶 吶 吶

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()