這首是網友委託翻譯的喔~

我覺得我還是不太適合翻這種歌......

我光是"All my people"就不知道怎麼翻了!!

我翻得很爛我知道

看看參考一下就好......

 

All My People

 

Sometimes I feel you on my body

有時我感覺你附在我身上
You make my head spin

你讓我的頭痛的不得了
It's like somebody got inside me

好像有人闖進我身體裡
Dancing under my skin

在我的皮膚下跳舞

All my people

我的手下們
All my people

我的手下們
Know everything about you

知道關於你的所有事
But all my people

但我的手下們
All my people

我的手下們
Didn't know that I mean to you

不知道我對你的無情

I think this virus got my baby

我覺得這病毒纏上了我的寶貝
I need a doctor for my baby

我需要一個醫生來看看我的寶貝
He's gon bad he's gon bad he's gon bad he's gon bad

他跑的遠遠的 跑的遠遠的 跑的遠遠的 跑的遠遠的


Sometimes I feel you on my body

有時我感覺你附在我身上
You make my head spin

你讓我的頭痛的不得了
It's like somebody got inside me

好像有人闖進我身體裡
Dancing under my skin

在我的皮膚下跳舞

All my people

我的手下們
All my people

我的手下們
Know everything about you

知道關於你的所有事
But all my people

但我的手下們
All my people

我的手下們
Didn't know that I mean to you

不知道我對你的無情

Thank all my people

感謝我的手下們
Dancing as I sing

在我唱歌時跳著舞
Everybody's moving to the rhythm that I bring

每個人都隨著我的節奏舞動
Sing all my people dancing as I sing

唱吧 手下們 跟著我一起又唱又跳
Everybody's moving to the rhythm that I bring

每個人都隨著我的節奏舞動

I'm watching you dancing

我看著你跳舞
I'm out of control

我已失去控制
Cause I see right through me

因為我看清了我自己
He's staring into my soul

他直直看進我的靈魂
And all the people you knew they didn't know about you

而你知道我的手下們根本不了解你

All my people

我的手下們
All my people

我的手下們
Know everything about you

知道關於你的所有事
But all my people

但我的手下們
All my people

我的手下們
Didn't know that I mean to you

不知道我對你的無情

 

All my people

我的手下們

All my people

我的手下們

Know everything about you

知道關於你的所有事

But all my people

但我的手下們

All my people

我的手下們

Didn't know that I mean to you

不知道我對你的無情



All my people

我的手下們
All my people

我的手下們
But all my people

但我的手下們
All my people

我的手下們

All my people 

我的手下們

All my people 

我的手下們

Know everything about you 

知道關於你的所有事

But all my people 

但我的手下們

All my people 

我的手下們

Didn't know that I mean to you 

不知道我對你的無情

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()