從選秀節目X-Factor美國版出來的女子團體

這是她們的第一首單曲喔~

歌詞很棒!旋律也很不錯~

第一段聽起來有種Demi Lovato的Fu呢~

爆發力十足!!

PS.etch a sketch這個玩具相信不少人都玩過吧,就是那種筆前面有磁鐵然後畫在一個版子上是彩色的,只要把下面的一個把手拉過去就沒有任何筆跡了~

不過我查了一下,etch a sketch好像是進階版的??

 

 

Miss Movin' On

 

I'm breakin' down

我支離破碎
Gonna Start from scratch

但我會從傷痕處重新出發

 

Shake it off like an etch a sketch

把一切像神奇畫板般抹去


My lips are saying goodbye

我的嘴唇說著再見


My eyes are finally dry

我的眼淚終於乾涸



I'm not the way that I used to be

我已經不是我以前的樣子


I took the record off repeat

我重複播放著歌曲


You kill me but I survived

你試圖擊敗我 但我生存下來


Now I'm coming alive

現在我回來了



I'll never be that girl again

我永遠都不會再變回從前的我


No ooh ohh

永遠不會 喔~ 喔~


I'll never be that girl again

我永遠都不會再變回從前的我


No ooh ohh

永遠不會 喔~ 喔~


My innocence is wearing thin

從前的天真已不復存在


But my heart is growing strong

取而代之的是日愈強壯的心


So call me

所以 叫我


Call me

叫我


Call me

請叫我


Miss movin' on

"拋開過去"小姐


Ohh ohh ohh

喔~ 喔~ 喔~


Miss movin' on

"拋開過去"小姐


Ohh ohh ohh

喔~ 喔~ 喔~



Yeah

耶~


I broke the glass surrounding me (surrounding me )

我打破圍繞著我的玻璃(圍繞著我)


I ain't the way you remember me (remember me)

我已經不是你印象中的那個女孩(印象中的我)


I was such a good girl

我曾經是個很棒的女孩


So fragile but no more

我曾如此嬌弱 但現在一切不復在


I jump the fence to the other side(the other side)

我翻躍柵欄到了另一邊(另一邊)


My whole world was electrified(electrified)

我的整個世界充滿電力(充滿電力)


Now I'm no longer afraid

現在我不再害怕


It's Independence Day(It's Independence Day)

這是屬於我的獨立紀念日(獨立紀念日)




I'll never be that girl again

我永遠都不會再變回從前的我


No ooh ohh

永遠不會 喔~ 喔~


I'll never be that girl again

我永遠都不會再變回從前的我


No ooh ohh

永遠不會 喔~ 喔~


My innocence is wearing thin

從前的天真已不復存在


But my heart is growing strong

取而代之的是日愈強壯的心


So call me

所以 叫我


Call me

叫我


Call me

請叫我


Miss movin' on

"拋開過去"小姐




Everything is changing

一切都在改變


And I never want to go back to the way it was 

而我永遠不想回到以前的模樣


I'm finding who I am

我已找回真實的自我


And who I am from here on now is going to be enough

而現在的我 已經足夠


Is going to be enough

已經足夠





I'll never be that girl again

我永遠都不會再變回從前的我


No ooh ohh

永遠不會 喔~ 喔~


I'll never be that girl again

我永遠都不會再變回從前的我


Ooh ooh ohh 

喔~ 喔~ 喔~


My innocence is wearing thin

從前的天真已不復存在


But my heart is growing strong

取而代之的是日愈強壯的心


So call me

所以 叫我


Call me

叫我


Call me

請叫我


Miss movin' on

"拋開過去"小姐


Ohh ohh ohh

喔~ 喔~ 喔~


Miss movin' on

"拋開過去"小姐


On and on and on and on and on

我早已全部放下


Miss movin' on

"拋開過去"小姐


On and on and on and on 

我早已全部放下


On and on and on and on

我早已全部放下


Yeah

耶~


Yeah I'm movin' on

耶~ 我已經拋開過去的一切

 

 

 

 

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()