這首歌是由Sam McCarthy所寫的

但歌詞大部分都是由Harry編寫

而歌是由Harry和Sam兩人合唱的

很抒情的一首歌~

歌詞很棒呢!!

不過Harry你可不要單飛阿!!

我想要看到1D五個可愛的男孩一起演出!!

 

Don't Let Me Go

 

Now you were standing there right in front of me

現在妳就站在我面前
I hold on it's getting harder to breath

我支撐住自己 但卻愈來愈難呼吸
All of a sudden these lights are blinding me

這些突來的閃光快弄瞎我的雙眼
I never noticed how bright they would be

我從來沒注意到它們能有多刺眼

I saw in the corner there is a photograph

我看見房間的角落有一張相片
No doubt in my mind it's a picture of you

我腦中沒有任何懷疑 那就是妳的照片
It lies there alone on its bed of broken glass

它在落滿碎玻璃的床上獨自說謊
This bed was never made for two

這張床從來就不是為兩個人而造

I'll keep my eyes wide open

我會讓雙眼持續張開
I'll keep my arms wide open

我會讓雙臂持續展開

Don't let me

不要讓我
Don't let me

不要讓我
Don't let me go

不要讓我離開
'Cause I'm tired of feeling alone

因為我已厭倦孤單的感覺

Don't let me

不要讓我
Don't let me go

不要讓我離開
'Cause I'm tired of feeling alone

因為我已厭倦孤單的感覺

I promise one day I'll bring you back a star

我答應過妳 總有一天我會為妳帶回一顆星星
I caught one and it burned a hole in my hand oh

我抓住過一顆 但它在我手上燒出一個大洞 喔~
Seems like these days I watch you from afar

看來這些日子以來 我看著妳一步步向前邁進
Just trying to make you understand

我只是試著想讓妳明白
I'll keep my eyes wide open yeah

我會讓我的雙眼持續張開

Don't let me

不要讓我
Don't let me

不要讓我

Don't let me go

不要讓我離開
'Cause I'm tired of feeling alone

因為我已厭倦孤單的感覺


Don't let me

不要讓我
Don't let me go

不要讓我離開

Don't let me

不要讓我
Don't let me

不要讓我
Don't let me go

不要讓我離開
'Cause I'm tired of feeling alone

因為我已厭倦孤單的感覺

Don't let me

不要讓我
Don't let me

不要讓我
Don't let me go

不要讓我離開
'Cause I'm tired of feeling alone

因為我已厭倦孤單的感覺

Don't let me

不要放手
Don't let me go

不要放手讓我走
'Cause I'm tired of sleeping alone

因為我已厭倦獨自入睡

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()