這首歌的MV6/7剛出來呢~

MV真的做的超棒的!!

用許多美國軍人當作主題

美國軍人好像是真的都要去打仗的

跟台灣比起來風險大了不少

這MV裡我最愛的一段是一個很小的小女孩跑到她爸爸面前抱住他

這段真的好可愛~

還有兩隻熊在揮手那段也好可愛~~

 

See You Again

 

Said goodbye, turned around

說再見 轉過身
And you were gone, gone, gone

而你離開 離開 離開我
Faded into the setting sun,

在夕陽下褪色
Slipped away

偷偷的溜走
But I won't cry

但我不會哭
Cause I know I'll never be lonely

因為我知道我永遠都不是孤單的
For you are the stars to me,

你是我的星光
You are the light I follow

是我追尋的亮光

I'll See you again, oh

我會再見到你 喔~
This is not where it ends

這不是一切的終點
I will carry you with me, oh

我會在你身邊 喔~
Till I see you again

直到我再見到你

I can hear those echoes in the wind at night

每晚我都能聽到風中的回音
Calling me back in time

把我叫回從前的時光
Back to you

也把我帶回你身邊
In a place far away

在一個很遙遠的地方
Where the water meets the sky

一個海洋和天空相愛的地方
The thought of it makes me smile

這種想法讓我會心一笑
You are my tomorrow

你就是我的明天

I'll See you again, oh

我會再見到你 喔~
This is not where it ends

這不是一切的終點
I will carry you with me, oh

我會在你身邊 喔~
Till I see you again

直到我再見到你

Sometimes I feel my heart is breaking

有時我感覺我的心在碎裂
But I stay strong and I hold on cause I know

但我依然堅強 努力撐住 因為我知道
I'll see you again, oh

我會再見到你 喔~
This is not where it ends

這不是一切的終點
I will carry you with me, yeah yeah

我會在你身邊 耶~ 耶~

I'll See you again, oh

我會再見到你 喔~
This is not where it ends

這不是一切的終點
I will carry you with me, oh

我會在你身邊 喔~
Till I see you again

直到我再見到你
Till I see you again,

直到我再見到你
Till I see you again,

直到我再見到你
Said goodbye turned around

說再見 轉過身
And you were gone, gone, gone.

而你離開 離開 離開我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()