很柔和的一首歌~

副歌從溫柔的嗓音轉為具有爆發力的聲音

很棒的一首歌!

 

 

In Case

 

Pictures in my pocket

我口袋裡的照片
Are faded from the washer

在洗衣機裡褪色
I can barely just make out your face

我僅能認出你的臉
Food you saved for later

你為了以後儲存的食物
In my refrigerator

都塞在我的冰箱
It's been too long since later never came

你說的"以後"從來沒有到

I know

我知道
One day eventually

總有一天終究會如此
Yeah, I know

耶 我知道
One day I'll have to let it all go

總有一天我必須對這一切放手
But I keep it just in case

但我留住一切 只為了"萬一"
Yeah, I keep it just in case

耶 我留住一切 只為了"萬一"

In case

萬一
You don't find what you're looking for

你找不到你在尋找的
In case

萬一
You're missing what you had before

你想念你曾擁有過的
In case

萬一
You change your mind, I'll be waiting here

你改變心意 我會在這等你
In case

萬一
You just want to come home

你只是想要回家

Strong enough to leave you

我夠強壯才能離開你
But weak enough to need you

但卻也夠軟弱讓我需要你
Cared enough to let you walk away

我夠關心才能讓你就這樣離開
I took that dirty jacket

我拿著那件骯髒的夾克
From the trash right where you left it

那件從你留下的垃圾裡找到的夾克
'Cause I couldn't stand to see it go to waste

因為我不能支撐住自己看著一切被浪費

I know

我知道
One day eventually

總有一天終究會如此
Yeah, I know

耶 我知道
One day I'll have to let it all go

總有一天我必須對一切放手
But I keep it just in case

但我留住這一切 只為了"萬一"
Yeah, I keep it just in case

耶 我留住這一切 只為了"萬一"

In case

萬一
You don't find what you're looking for

你找不到你在尋找的
In case

萬一
You're missing what you had before

你想念你曾擁有過的
In case

萬一
You change your mind, I'll be waiting here

你改變心意 我會在這等你
In case

萬一
You just want to come home

你只是想要回家
In case

萬一

You're looking in that mirror one day

總有一天你會看著鏡子
And miss my arms

想念我的雙臂
How they wrapped around your waist

它們如何摟著你的腰
I say that you can love me again

我說"你能再愛上我"
Even if it isn't the case

就算這一切根本沒有"萬一"

Ohhh

喔~
You don't find what you're looking for

你找不到你在尋找的
Ohhh

喔~
You're missing my love

你想念我的愛
You don't find what you're looking for

你找不到你在尋找的
In case

萬一
You're missing what you had before

你想念你曾擁有過的
In case

萬一
You change your mind, I'll be waiting here

你改變心意 我會在這等你
In case

萬一
You just want to come home

你只是想要回家
In case

萬一
Yeah, ooooo

耶~ 嗚~

 

 

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()