這首是我很喜歡的一首歌

它是電影"小姐好白"的插曲之一

那時候是因為學校老師讓我們看這部電影才注意到這首歌的

鋼琴伴奏我之前有練過

如果手指不夠長真的不好彈

嗯沒錯,我會彈鋼琴XD

 

 

這位歌手不但長的很漂亮

而且會彈鋼琴還會跳舞喔!!!

上面是她的"White Houses"MV

 

A Thousand Miles

 

Making my way downtown

我用我的方式來到市中心
Walking fast

走的很快
Faces passed

臉孔閃過
And I'm home bound

而我踏上歸途

Staring blankly ahead

面無表情的直直向前
Just making my way

只用我的方式
Making my way

用我的方式
Through the crowd

穿越人群

And I need you

我需要你
And I miss you

我想念你
And now I wonder....

現在我想知道

If I could fall

要是我能
Into the sky

墜入天空
Do you think time

你覺得時間
Would pass me by

會不會和我擦身而過
'Cause you know I'd walk

因為你知道 
A thousand miles

我會走上幾千里
If I could

只要我能
Just see you

見到你
Tonight

就在今晚

It's always times like these

一切總是如此
When I think of you

當我想起你
And I wonder

我想知道
If you ever

要是你從來
Think of me

沒有想過我會如何

'Cause everything's so wrong

因為一切都錯了
And I don't belong

我不屬於這裡
Living in your

活在你留給我的
Precious memories

珍貴回憶裡

'Cause I need you

因為我需要你
And I miss you

我想念你
And now I wonder....

現在我想知道

If I could fall

要是我能
Into the sky

墜入天空
Do you think time

你覺得時間
Would pass me by

會不會和我擦身而過
'Cause you know I'd walk

因為你知道
A thousand miles

我會走上幾千里
If I could

只要我能
Just see you

見到你
Tonight

就在今晚

And I, I

而我 我
Don't want to let you know

不想讓你知道
I, I

我 我
Drown in your memory

沉溺在你給我的回憶
I, I

我 我
Don't want to let this go

不想讓這一切消失
I, I

我 我
Don't....

不想

Making my way downtown

用我的方式來到市中心
Walking fast

走的很快
Faces passed

臉孔閃過
And I'm home bound

而我踏上歸途

Staring blankly ahead

面無表情的直直向前
Just making my way

只用我的方式
Making my way

用我的方式
Through the crowd

穿越人群

And I still need you

我依然需要你
And I still miss you

我依然想念你
And now I wonder....

現在我想知道

If I could fall

要是我能
Into the sky

墜入天空
Do you think time

你覺得時間
Would pass us by

會不會和我們擦身而過
'Cause you know I'd walk

因為你知道
A thousand miles

我會走上幾千里
If I could

只要我能
Just see you...

見到你

If I could fall

要是我能

Into the sky

墜入天空
Do you think time

你覺得時間
Would pass me by

會不會和我擦身而過
'Cause you know I'd walk

因為你知道 
A thousand miles

我會走上幾千里
If I could

只要我能
Just see you

見到你
If I could

只要我能
Just hold you

抱著你
Tonight

就在今晚

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()