1D在X-Factor比賽時有翻唱過這首呢~

很喜歡這首的節奏跟旋律!!

 

My Life Would Suck Without You

 

Guess this means you're sorry

我猜這代表你很抱歉
You're standing at my door

你站在我家門前
Guess this means you take back

我猜這代表你要收回
All you said before

你之前說過的話
Like how much you wanted anyone but me

那些"除了妳以外的人我都可以"的話
Said you'd never come back

你說你永遠不會回來
But here you are again

但你現在不就在這嗎

'Cause we belong together now, yeah

因為現在我們屬於對方 耶
Forever united here somehow, yeah

因為某種原因永遠團結 耶
You got a piece of me and honestly

你擁有我的一部分 而說真的
My life would suck without you

我的人生不能沒有你

Maybe I was stupid for telling you goodbye

也許我對你說再見是件很蠢的事
Maybe I was wrong for trying to pick a fight

也許我挑起戰端是件不對的事
I know that I've got issues

我知道我有問題
But you're pretty messed up too

但你也跟我差不多
Either way I found out I'm nothing without you

到頭來 我發現了 沒有你我什麼都不是

'Cause we belong together now, yeah

因為現在我們屬於對方 耶
Forever united here somehow, yeah

因為某種原因永遠團結 耶
You got a piece of me and honestly

你擁有我的一部分 而說真的
My life would suck without you

我的人生不能沒有你

Being with you is so dysfunctional

和你在一起是一件很不正常的事
I really shouldn't miss you

我真的不該想念你
But I can't let go

但我就是不能放手
Oh yeah

喔 耶

'Cause we belong together now, yeah

因為現在我們屬於對方 耶
Forever united here somehow, yeah

因為某種原因永遠團結 耶
You got a piece of me and honestly

你擁有我的一部分 而說真的
My life would suck without you

我的人生不能沒有你
'Cause we belong together now, yeah

因為現在我們屬於對方 耶
Forever united here somehow, yeah

因為某種原因永遠團結 耶
You got a piece of me and honestly

你擁有我的一部分 而說真的
My life would suck without you

我的人生不能沒有你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()