這首不知道為什麼似乎沒有放到我買的那兩張專輯裡

害我一不小心就忘了要翻了.........><

 

Magic

 

 

[Harry]

 

B-b-b-baby c'mon over

寶貝 靠近我

I don't care if people find out (dada-dadada-da-da-da-da)

我不在乎人們知道

They say that we're no good together

他們說我們不適合在一起

And it's never gonna work out (dada-dadada-da-da-da-da)

而這永遠不會成功


[Liam]
But baby you got me moving too fast

但寶貝妳讓我們進展太快

'Cause I know you wanna be bad

因為我知道你想要變壞

And girl when you're lookin' like that (dada-dadada)

而女孩當你做出那種動作

I can't hold back.

我不能攔住自己


[All]
'Cause you, you've got this spell on me

因為妳 妳對我唸了這個咒語

I don't know what to believe

我不知道該相信什麼

Kiss you once now I can't leave

才親妳一下就被妳深深吸引

'Cause everything you do is magic

因為妳做的任何事都是魔法

But everything you do is magic.

但妳做的任何事都是魔法


[Zayn]
So l-l-let them take the pictures

所以讓他們拍下照片

Spread it all around the world now(dada-dadada-da-da-da-da)

把它們傳送到全世界

I wanna put it on my record

我想要把它放進我的唱片

I want everyone to know now (dada-dadada-da-da-da-da)

我想要所有人都知道


[Liam]
But baby you got me moving too fast

但寶貝妳讓我們發展太快

'Cause I know you wanna be bad

因為我知道妳想要變壞

And girl when you're lookin' like that (dada-dadada)

而女孩當妳做出那種動作

I can't hold back.

我不能攔住自己


[All]
'Cause you, you've got this spell on me

因為妳 妳對我唸了這個咒語

I don't know what to believe

我不知道該相信什麼

Kiss you once now I can't leave

才親妳一下就被妳深深吸引

'Cause everything you do is magic

因為妳做的所有事都是魔法

But everything you do is magic.

但妳做的每件事都是魔法


Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔 

Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔 

Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔 

Everything you do is magic.

妳做的所有事都是魔法 

 

[Niall]

They say that we're no good together

他們說我們不適合在一起

And it's never gonna work out

而這永遠不會成功

I wanna put it on my record

我想要把它放進我的唱片

I want everyone to know now.

我想要所有人知道


[Louis]
Everything you do is magic

妳做的所有事都是魔法

Everything you do is magic

妳做的所有事都是魔法

Everything you do is magic

妳做的所有事都是魔法

Everything you do is magic.

妳做的所有事都是魔法


[All]
'Cause you, you've got this spell on me

因為妳 妳對我唸了這個咒語

I don't know what to believe

我不知道該相信什麼

Kiss you once now I can't leave

才親妳一下就被妳深深吸引

'Cause everything you do is magic

因為妳做的所有事都是魔法

But everything you do is magic.

但妳做的所有事都是魔法


Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔 

Oh oh oh oh oh

喔 喔 喔 喔 喔 

C'mon

來吧

Kiss you once now I can't leave

才親妳一下就被妳深深吸引

'Cause everything you do is magic

因為妳做的所有事都是魔法

But everything you do is magic.

但妳做的所有事都是魔法

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()