當妳愛的那個人被搶走時

妳真的會心想:

我當初究竟為什麼不抓緊機會.......

 

Loved You First

 

[Zayn]
Girl it should be me

女孩 那應該要是我
Driving to your house

開車到妳家
Knocking on your door

敲敲妳的門
And kissing you on the mouth

然後輕輕吻妳的唇

[Liam]
Pulling on your hair

拉住妳的頭髮
Dancing in the dark

再黑暗中跳舞
Cos I was the only one

因為我曾是唯一一個
Who loved you from the start

從一開始就愛妳的人

[Harry]
But now when I see you with him

但現在當我看見妳和他在一起
Tears my world apart

我的世界四分五裂
Because

因為


[All]
I've been waiting

我一直在等待
All this time to finally say it

這段時間終於說出口
But now I see your heart's been taken

但現在我看見妳的心已被奪走
And nothing could be worst

而沒有任何事能比這更糟糕
Baby, I loved you first.

寶貝 是我先愛妳


Had my chances

我曾擁有那麼多機會
Couldn't be when he is standing

卻無法站到他在妳心裡的地位
That's what hurts the most,

那是最痛的部分
Girl, I came so close

女孩 我曾離妳這麼近
But now you'll never know

但現在妳永遠不會知道
Baby, I loved you first

寶貝 是我先愛妳

[Louis]
Girl it should be me

女孩 那應該要是我
Calling on your phone

打電話給妳
Saying you're the one

說妳是唯一
And that I'd never let you go

而我永遠不會放手

[Harry]
I never understood

我永遠都不了解
What love is really like

什麼是真愛
Falling from the first time

從第一刻我便愛上妳
Looking in your eyes

看著妳的雙眼

[Liam]
But now when I see you with him

但現在當我看見妳和他在一起
My whole world falls apart

我的整個世界崩塌毀壞
Because

因為


[All]
I've been waiting

我一直在等待
All this time to finally say it

這段時間終於說出口
But now I see your heart's been taken

但現在我看到妳的心已被奪走
And nothing could be worst

而沒有任何事能比這更糟糕
Baby, I loved you first.

寶貝 是我先愛妳


Had my chances

我曾擁有那麼多機會
Couldn't be when he is standing

卻無法站到他在妳心裡的地位
That's what hurts the most

那是最痛的部分
Girl, I came so close

女孩 我曾離妳這麼近
But now you'll never know

但現在妳永遠不會知道
Baby, I loved you first

寶貝 是我先愛妳

[Zayn]
First touch

第一次碰觸
The first kiss

第一次接吻
First girl who made me feel like this

第一個女孩讓我有這種感覺
Oh, pray

喔 祈禱
It's killing me

這在折磨我
I loved you first, why can't you see?

是我先愛妳的 為什麼妳看不到?

[Niall]
I've been waiting all this time to finally say it

我一直在等待 這段時間終於說出口
But now I see your heart's been taken

但現在我看到妳的心已被奪走
And nothing could be worst

而沒有任何事能比這更糟
Baby, I loved you first.

寶貝 是我先愛妳

Had my chances

我曾擁有那麼多機會
Couldn't be when he is standing

卻無法站到他在妳心中的地位
That's what hurts the most

那是最痛的部分
Girl, I came so close

女孩 我曾離妳這麼近
But now you'll never know

寶貝 現在妳永遠不會知道
Baby, I loved you first

寶貝 是我先愛妳

Baby, I loved you first

寶貝 是我先愛妳

Baby, I loved you first

寶貝 是我先愛妳

Baby, I loved you first

寶貝 是我先愛妳的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()