他的笑容真的很迷人!!

整個超電的呀~

很喜歡這首的旋律!

PS. 4th of July 7月4日 為美國的國慶日

 

Say Somethin

 

 

I see you walk by
我看見妳走過我身邊
Extra fly
快的像飛的一樣
Baby where you going?
寶貝 妳要去哪?
Can I roll? (Is it cool if I come with you, baby?)
我能不能一起去?(要是我和妳一起去會不會很酷 寶貝?)

Livin' beach life
過著海灘生活
Feelin' right
感覺很對
You're the hottest everybody knows
妳是最辣的 所有人都知道
Oh oh
喔 喔 

Burnin' up, burnin' up
燃燒吧 燃燒吧
Show 'em what you got
向他們秀出妳的能耐
Yeah you got it baby
耶 妳的能耐 寶貝
Let it show
把它秀出來
Uh ha
恩 哼

Let's Turn it up, turn it up
現出來 現出來
Let me know what's up
讓我知道究竟發生什麼事
Don't just stand there
不要只是站在那裡
Girl, I gotta know
女孩 我必須知道
Uh ha
恩 哼

Say somethin'
說些什麼
If you're feelin' the vibe
要是妳感到那股悸動
Say somethin'
說些什麼
Baby don't be so shy
寶貝 不要害羞
Say somethin'
說些什麼
Cause you're all in my head like
因為妳佔據我的腦海 就像
Oh oh oh oh 
喔 喔 喔 喔 
Yeah, yeah
耶 耶

Say somethin'
說些什麼
Cause you're driving me crazy
因為妳快讓我瘋了
Say somethin'
說些什麼
Cause you're driving me wild
因為妳讓我變的狂野
Say somethin'
說些什麼
The way you're working it baby
妳讓我瘋狂的方式 寶貝
It's oh oh oh oh 
這是 喔 喔 喔 喔 
Yeah, yeah
耶 耶 


When we talk, girl, fireworks
當我們在聊天 女孩 
Something like the 4th of July
有些事就像7月4日的國慶煙火

You're super hot
妳超級辣
Fire hot
像火一樣辣
Something like the sun in the sky (huh, pretty hot babe)
有些事就像空中的太陽 (哈 挺辣的 寶貝)

Burnin' up, burnin' up
燃燒吧 燃燒吧
Show 'em what you got
向他們秀出妳的能耐
Yeah you got it baby
耶 妳的能耐 寶貝
Let it show
讓它秀出來
Uh ha
恩 哼

Turn it up, turn it up
現出來 現出來
Let me know what's up
讓我知道究竟發生什麼事
Don't just stand there
不要只是站在那裡
Girl, I gotta know
女孩 我必須知道

Say somethin'
說些什麼
If you're feelin' the vibe
要是妳感到那股悸動
Say somethin'
說些什麼
Baby don't be so shy
寶貝 不要害羞
Say somethin'
說些什麼
Cause you're all in my head like
因為妳佔據我的腦海 就像
Oh oh oh oh
喔 喔 喔 喔 
Yeah, yeah
耶 耶

Say somethin'
說些什麼
Cause you're driving me crazy
因為妳讓我快瘋了
Say somethin'
說些什麼
Cause you're driving me wild
因為妳讓我變的狂野
Say somethin'
說些什麼
The way you're working it baby
妳讓我瘋狂的方式 寶貝
It's oh oh oh oh 
這是 喔 喔 喔 喔 
Yeah, yeah
耶 耶

Oh, yeah
喔 耶
Hey baby
嘿 寶貝
Tell me something lady
告訴我些什麼 女孩
I gotta know what's up
我必須知道究竟發生什麼事
I gotta know it right now
我現在就必須知道
Hey baby
嘿 寶貝
Tell me something lady
告訴我些什麼 女孩
I gotta know what's up
我必須知道究竟發生什麼事 
I gotta know it right now
我現在就必須知道

Say somethin'
說些什麼
If you're feelin' the vibe
要是妳感到那股悸動
Say somethin'
說些什麼
Baby don't be so shy
寶貝不要害羞
Say somethin'
說些什麼
Cause you're all in my head like
因為妳佔據我的腦海 就像
Oh oh oh oh
喔 喔 喔 喔 
Yeah, yeah
耶 耶

Say somethin'
說些什麼
Cause you're driving me crazy
因為妳讓我快瘋了
Say somethin'
說些什麼
Cause you're driving me wild
因為妳讓我變的狂野
Say somethin'
說些什麼
The way you're working it baby
妳讓我瘋狂的方式 寶貝
It's oh oh oh oh
這是 喔 喔 喔 喔 
Yeah, yeah
耶 耶
Oh yeah
喔 耶

 

 

 

如果你喜歡這個部落格,請動動手指按下訂閱喔~~

這樣就可以隨時Follow了!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()