PS.這部影片是粉絲自製MV喔~

這首是舞曲阿~

既然是舞曲當然少不了跳舞的影片囉~

請往下看~

 

 

Liam.Louis和Harry~~

果然1D裡面每一個都很有搞笑的天份阿~XDD

 

C'mon, C'mon

 

[All]

C'mon c'mon

來吧 來吧

 

[Zayn]
The one that I came with, she had go

和我一起來的那個人 她必須走了
But you look amazing, standing alone

但妳看起來令人驚豔 獨自一人

 

[Liam]
So c'mon c'mon

所以 來吧 來吧

 

[Niall]
Move a little closer now

現在靠近我一點

 

[Liam]
C'mon c'mon

來吧 來吧

 

[Louis]
ain't no way you're walking out

不讓妳有機會逃

 

[Liam]

C'mon c'mon

來吧 來吧

 

[Harry]
Show me what you're all about

讓我看看妳的本事

 

[All]
Yeah, I've been watching you all night

耶 我整晚都在注意妳
There's something in your eyes

妳的眼中有某種東西
Saying c'mon c'mon and dance with me baby

說著來吧 來吧 和我跳舞 寶貝
Yeah, the music is so loud

耶~音樂非常大聲
I wanna be yours now

現在我想要成為妳的人
So c'mon c'mon and dance with me baby

所以來吧 來吧 和我跳舞 寶貝

 

[Niall]
The one that I came with, didn't know how to move

和我一起來的那個人 不知道怎麼跳舞
The way that you let your hair down, I can tell that you do

妳放下頭髮的方式 我可以告訴妳妳會跳

 

[Liam]
So c'mon c'mon

所以來吧 來吧

 

[Niall]
Move a little closer now

現在靠近我一點

 

[Liam]
C'mon c'mon 

來吧 來吧

 

[Louis]
ain't no way you're walking out

不讓妳有機會逃

 

[Liam]

C'mon c'mon

來吧 來吧

 

[Harry]
Show me what you're all about

讓我看看妳的本事


[All]
Yeah, I've been watching you all night

耶 我整晚都在注意妳
There's something in your eyes

妳的眼中有某中東西
Saying c'mon c'mon and dance with me baby

說著來吧 來吧 和我跳舞 寶貝
Yeah, the music is so loud

耶 音樂非常大聲
I wanna be yours now

現在我想成為妳的人
So c'mon c'mon and dance with me baby

所以來吧 來吧 和我跳舞 寶貝


[Harry]
Every step I take, I feel it more and more

每移動一步 我的感覺就越來越強烈
She's calling out, she's a lucky girl

她在召集朋友 她是個幸運的女孩
My heart is racing, she's turing around

我的心在狂跳 她轉過身
I reach for her hand and I say

我勾住她的手 我說

 

[Zayn]

Hey, I've been watching you all night

嘿 我整晚都在注意妳

 

[All]
There's something in your eyes

妳的眼中有某種東西
Saying c'mon c'mon and dance with me baby

說著來吧 來吧 和我跳舞 寶貝
Yeah, the music is so loud

耶 音樂非常大聲
I wanna be yours now

現在我想要成為妳的人
So c'mon c'mon and dance with me baby

所以來吧 來吧 和我跳舞 寶貝
C'mon c'mon, c'mon c'mon and dance with me baby

來吧 來吧 來吧 來吧 和我跳舞 寶貝

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()