One Direction的第6首單曲~

在只有吉他伴奏的情況下

可以聽出1D裡面每個人都是真的唱將!!

我真的覺得這首不太好唱阿~

我自己唱起來沒有1D這種溫柔的感覺~

這首歌中還有Niall比較少見的獨唱部分呢~~

我也想要這種男友啦!

不會在乎自己的缺點......

 

Little Things

 

[Zayn]
Your hand fits in mine

妳的手和我的手大小正適合
Like it's made just for me

好像那就是為我而創造
But bear this in mind

我從來沒忘記
It was meant to be

這是命中注定的
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks

我喜歡把妳臉頰上的雀斑連成線
And it all makes sense to me

而這對我來說全都說的通

[Liam]
I know you've never loved

我知道妳從來不愛
The crinkles by your eyes

妳眼邊的細紋
When you smile

當妳微笑說著
You've never loved

妳從來不愛
Your stomach or your thighs,

妳的小腹或是妳的大腿
The dimples in your back at the bottom of your spine

妳背後的兩個腰窩 就在妳的脊椎下方
But I'll love them endlessly

但我會愛著這些 直到永遠

[Zayn&Liam]
I won't let these little things slip out of my mouth

我不會讓這些小事情溜出我的嘴
But if I do

但要是我做了
It's you

是妳
Oh, it's you they add up to

喔 是妳 它們才會存在
I'm in love with you

我愛上妳
And all these little things

和這些小事情

[Louis]
You can't go to bed without a cup of tea

睡前沒有喝一杯茶妳絕對睡不著

And maybe that's the reason that you talk in your sleep

而那也許就是為什麼妳會說夢話
And all those conversations are the secrets that I keep

而那些夢話都成了我守護著的小秘密
Though it makes no sense to me

雖然這根本就說不通

[Harry]
I know you've never loved

我知道妳從來不愛
The sound of your voice on tape

妳在錄音帶裡的聲音
You never want

妳從來不想要
To know how much you weigh

知道妳的體重
You still have to squeeze into your jeans

妳仍然需要奮力擠進妳的牛仔褲
But you're perfect to me

但妳對我來說是完美的

[Harry&Niall]
I won't let these little things slip out of my mouth

我不會讓這些小事情溜出我的嘴
But if it's true

但如果這是真的
It's you,

是妳
It's you they add up to

是妳 它們才會存在
I'm in love with you

我愛上妳
And all these little things

和這些小事情

[Niall]
You'll never love yourself half as much as I love you

妳從來不像我一樣愛妳自己 連我的一半都沒有
And you'll never treat yourself right, darling, but I want you to.

妳從來不好好對妳自己 親愛的 但我想要妳這麼做
If I let you know I'm here for you

如果我讓妳知道我就在這
Maybe you'll love yourself like I love you, oh.

也許妳會愛妳自己 就像我愛妳 喔 

[Harry]
And I've just let these little things slip out of my mouth

而我就讓這些小事情溜出我的嘴
'Cause it's you,

因為是妳
Oh, it's you,

喔 是妳
It's you they add up to

是妳 它們才會存在
And I'm in love with you

而我愛上妳
And all these little things

和這些小事情

[All]
I won't let these little things slip out of my mouth

我不會讓這些小事情溜出我的嘴
But if it's true

但如果這是真的
It's you,

是妳
It's you they add up to

是妳 它們才會存在
I'm in love with you

我愛上妳
And all your little things

和妳的這些小事情

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()