很悲傷的一首歌呢

1D也是很適合唱慢歌和抒情歌的!!!

 

Moments

 

[Liam]

Shut the door

緊緊關上門
Turn the light off

把燈光關掉
If I wanna be with you

如果我想要和妳在一起
I wanna feel your love

我想要感覺妳的愛
I wanna lay beside you

我想要躺在妳身邊
I cannot hide this

我不能隱藏這個
Even though I try

就算我試過

 

[Liam]
Heartbeats harder

心跳越來越大
Time escapes me

時間從我身邊掠過
Trembling hands touch skin

顫抖的雙手碰著皮膚
It makes this harder

這讓一切變的更難
And the tears stream down my face

而眼淚流下我的臉頰

 

[Harry]
If we could only have this life for one more day

如果我們能再擁有這段人生 只要一天
If we could only turn back time

如果我們能讓時間倒流

 

[All]
You know I'll be your life, your voice, your reason to be

妳知道我會成為妳的一生 妳的聲音 妳的理由
My love, my heart is breathing for this

我的愛 我的心為了這樣跳動
Moment, in time

這一瞬間
I'll find the words to say

我會找到一句話來說
Before you leave me today

在妳離開我之前

 

[Niall]
Close the door

關上門
Throw the key

丟掉鑰匙
Don't wanna be reminded

不想被記得
Don't wanna be seen

不想被看到
Don't wanna be without you

不想沒有妳
My judgement's clouded

我的判斷力模糊
Lights in night sky

燈光在夜晚的天空中

 

[Louis]
Hands are silent

雙手寂靜
Voice's numb

聲音麻痺
Try to scream out, my lungs

試著大聲尖叫 我的肺
It makes this harder

這讓一切變的更難
And the tears stream down my face.

而眼淚流下我的臉頰

 

[Harry]
If we could only have this life for one more day

如果我們能再擁有這段人生 只要一天

If we could only turn back time

如果我們能讓時間倒流

 

[All]
You know I'll be your life, your voice, your reason to be

妳知道我會成為妳的一生 妳的聲音 妳的理由
My love, my heart is breathing for this

我的愛 我的心為了這樣跳動
Moment, in time

這一瞬間
I'll find the words to say

我會找到一句話來說
Before you leave me today

在妳離開妳之前

 

[Zayn]

Flashing lights in my mind

如同一閃即逝的光線
Going back to the time

思緒回到從前
Playing games in the street

在街上玩著遊戲
Kicking balls at my feet

踢著球
There's a numb in my toes

我的腳趾頭麻木
Standing close to the edge

站得離懸崖太近
There's a pile of my clothes

成堆的 屬於我的衣服
At the end of your bed

仍擱在妳的床尾
As I feel myself fall

當我感覺我正墜落
Make a joke of it all

我把這一切當作笑話

 

[All]
You know I'll be your life, your voice, your reason to be

妳知道我會成為妳的一切 妳的聲音 妳的理由
My love, my heart is breathing for this

我的愛 我的心為了這樣跳動
Moment, in time

這一瞬間
I'll find the words to say

我會找到一句話來說
Before you leave me today

在妳離開我之前

 

[All]
You know I'll be your life, your voice, your reason to be

妳知道我會成為妳的一生 妳的聲音 妳的理由
My love, my heart is breathing for this

我的愛 我的心為了這樣跳動
Moment, in time

這一瞬間
I'll find the words to say

我會找到一句話來說
Before you leave me today

在妳離開我之前

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()