close

 

如果有這樣隨傳隨到的男友也還真不錯阿~

隨時可以陪伴自己

 

Everything About You

 

[Liam]

You know I've always got your back girl

女孩 妳知道我永遠挺妳
So let me be the one you come running to, running to, r-r-running

所以讓我成為那個妳渴望的人 妳渴望的人 妳渴望的人
I said it's just a matter of fact girl

女孩 我不過是就事論事
You just call my name

妳只要叫一聲我的名字
I'll be coming through, coming through, I'll get coming

我會馬上到達 馬上到達 馬上到達

On the other side of the world

即使在地球的另一端
It don't matter, I'll be there in two, I'll be there in two, I'll be there in two

也完全不要緊 我會立刻到 立刻到 立刻到

 

[Harry]
I still feel it everytime

我依然隨時感覺到
It's just something that you do

這只是妳做的某件事
Now ask me why I want to

現在問我為什麼我想這樣做

 

[All]
It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
Everything that you do, do do

妳做的所有事 所有事 所有事
From the way that we touch baby

從妳觸碰我的方式 寶貝
To the way that you kiss on me

到妳親吻我的方式


It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
The way you make it feel new, new, new

妳讓我獲得新生的方式 獲得新生 獲得新生
Like every party is just us two

好像每場派對都是我們的兩人世界
And there's nothing I could point to

而那沒有我能指正的地方


It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
Everything about you, you, you

妳的一切 妳的一切 妳的一切
It's everything that you do, do do

妳做的所有事 所有事 所有事
It's everything about you

這都是妳的一切

 

[Niall]
Yes I like the way you smile with your eyes

對 我愛妳笑時的眼睛
Other guys see you

其他男人看到妳
but don't realize that it's my, my loving

但卻不知道妳是我的 我的愛
There's something about your laugh that

妳的笑容有種魔力
it makes me wanna have to

讓我想要擁有
There's nothing funny so we laughing at no-no-nothing

沒什麼好笑的 所以我們無故的傻笑

 

[Louis]
Every minute's like our last so

每分鐘都像最後時光
Let's just take it real slow

所以我們就放慢腳步
Forget about the clock, that's tick-tick-ticking

遺忘時中正在滴答 滴答 滴答的響

 

[Harry]
I still feel it everytime

我依然隨時感覺的到
It's just something that you do

這只是妳做的某件事
Now ask me why I want to

現在問我為什麼想這麼做

 

[All]
It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
Everything that you do, do do

妳做的所有事 所有事 所有事
From the way that we touch baby

從妳觸碰我的方式 寶貝
To the way that you kiss on me

到妳親吻我的方式 


It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
The way you make it feel, new, new, new

妳讓我獲得新生的方式 獲得新生 獲得新生
Like every party is just us two

好像所有派對都是我們的兩人世界
And there's nothing I could point to

而那沒有我能指正的地方


It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
Everything about you, you, you

妳的一切 妳的一切 妳的一切
It's everything that you do, do do

妳做的所有事 所有事 所有事
It's everything about you

這都是妳的一切

 

[Zayn]
And you have always been the only one I wanted

而妳一直都是我唯一想要的人
And I wanted you to know without you I can't face it

而我想要妳知道 少了妳我無法面對
All we wanna have is fun

我們想要的只是歡樂
But they say that we're too young

但他們說我們太年輕
Let them say what they want

讓他們說任何他們想說的吧

 

[Liam&Harry]
It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
Everything that you do, do do

妳做的所有事 所有事 所有事
From the way that we touch baby

從妳觸碰我的方式 寶貝
To the way that you kiss on me

到妳親吻我的方式

 

[All]
It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
It's everything that you do, do do

妳做的所有事 所有事 所有事
Like every party is just us two

好像所有派對都是我們的兩人世界
And there's nothing I could point to

而那沒有我能指正的地方


It's everything about you, you, you

這都是妳的一切 妳的一切 妳的一切
Everything about you, you, you

妳的一切 妳的一切 妳的一切
It's everything that you do, do do

妳做的所有事 所有事 所有事
It's everything about you

這都是妳的一切

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()