妳是否曾被重重的傷過?

對於這個傷害妳的人

最好的方法,就是活的比他更精采!!

 

Taken

 

[Liam]

Now that you can't have me

現在妳無法擁有我

You suddenly want me

妳卻突然想要我
Now that i'm with somebody else

現在我和別人在一起
You tell me you love me

妳卻告訴我妳愛我
I slept on your doorstep

我曾睡在妳門前的階梯上
Begging for one chance

求妳給我一個機會
Now that I finally moved on

現在我終於忘記
You say that you've missed me all along

妳卻說妳一直都很想我

 

[Harry]
Who do you think you are

妳覺得妳是誰
Who do you think I am

你覺得我又是誰
You only loved to see me breaking

妳只愛看到我心碎
You only want me cause I'm taken

妳想要我只因為我不再單身
You don't really want my heart

妳不是真的想要我的心
No, you just like to know you can

不 妳只是想知道妳能做到
Still be the one who gets it breaking

我依然是那個心碎的人
You only want me when i'm taken

妳想要我只因為我不再單身

 

[Liam]
You're messing with my head

妳在我腦中搗亂
Girl that's what you do best

女孩 那就是妳的強項
Saying there's nothing you won't do

說著妳會不擇手段
To get me to say yes

只為讓我說好
You're impossible to resist

妳是不可抗拒的
But I wouldn't bet your heart on it

但我絕不會把心賭在妳身上
It's like i'm finally awake

這就像我終於清醒
And you're just a beautiful mistake

而妳只是個美麗的錯誤

 

[Harry] 
Who do you think you are

妳覺得妳是誰
Who do you think I am

妳覺得我又是誰
You only loved to see me breaking

妳只愛看到我心碎
You only want me cause I'm taken

妳想要我只因為我不再單身
You don't really want my heart

妳不是真的想要我的心
No, you just like to know you can

不 妳只是想知道妳能做到
Still be the one who gets it breaking

我依然是那個心碎的人
You only want me when i'm taken

妳想要我只因為我不再單身

 

[Zayn]
Thank you for showing me

謝謝妳讓我明白
Who you are underneath

妳真正的模樣
No, thank you, I don't need

不 謝謝妳 我不需要
Another heartless misery

另一個無情的災難
You think i'm doing this to make you jealous

妳以為我這麼做是為了讓妳忌妒
And I know that you hate to hear this

而我知道妳討厭聽到這個
But this is not about you anymore

但這不再跟妳有任何關聯

 

[Harry]
Who do you think you are

妳覺得妳是誰
Who do you think I am

妳覺得我又是誰
You only loved to see me breaking

妳只愛看到我心碎
You only want me cause I'm taken

妳想要我只因為我不再單身
You don't really want my heart

妳不是真的想要我的心
No, you just like to know you can

不 妳只是想知道妳能做到

 

[Zayn]

(No you don't,No you don't)

(不 妳不要 不 妳不要)

 

[Harry]

Still be the one who gets it breaking

我依然是那個心碎的人

 

[Zayn]

(Breaking!)

(心碎!)

 

[Harry]
You only want me when i'm taken

妳想要我只因為我不再單身

 

[Liam]
Now that you can't have me

現在妳無法擁有我
You suddenly want me

妳卻突然想要我

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()