我也超喜歡這首的!!

而且在這首歌Zayn的獨唱很多!!

很好聽的一首喔~

補充:原來這首歌本來是Kelly Clarkson的歌!!

只是她不知道為什麼好像讓給1D唱了耶~?(又或者是翻唱?)

Kelly Clarkson也是一位很棒的爆發力歌手喔!!!

想聽她的版本請到:http://www.youtube.com/watch?v=4EDBrx-LqPs

 

 

 

Tell Me A Lie

 

[Liam]

Can't ever get it right

永遠無法把它弄對

No matter how hard I try

不論我多麼努力嘗試
And I've tried

我也真的嘗試過了

 

[Zayn]
Well, I put up a good fight

我經過了一場頑強的戰鬥
But your words cut like knives

但妳的言語卻向刀子割傷我
And I'm tired

而我累了

 

[Zayn]
As you break my heart again this time

當妳又再度使我的心破碎

 

[Zayn]
Tell me I'm a screwed up mess

告訴我 我搞雜了
That I never listen listen

我從來不聽妳說 不聽妳說
Tell me you don't want my kiss

告訴我妳不想要我的吻
That you're needing distance distance

妳需要妳的距離 距離

 

[Zayn]
Tell me everything but don't you say he's what you're missing baby

妳能告訴我任何事 但絕對不要告訴我 他才是妳想念的 寶貝
If he's the reason that you're leaving me tonight

如果他是妳今晚離開我的理由
Spare me what you thinking

饒了我吧 別告訴我妳所想的

 

[Liam]
Tell me a lie.

對我說謊吧

 

[Liam]
Well, you're the charming type

妳是迷人的那種類型
That little twinkle in your eye

那在妳眼中的小小星光
Gets me every time

每次都抓住我的心

 

[Harry]
And well there must have been a time

而總該有那麼一刻
I was a reason for that smile

我為了某個理由只為看到妳的笑
So keep in mind

所以把它留在腦海中吧

 

[Liam]
As you take whats left of you and I

當妳帶走我們之間唯一剩下的東西

 

[Zayn]
Tell me I'm a screwed up mess

告訴我 我搞雜了
That I never listen listen

我從來不聽妳說 不聽妳說
Tell me you don't want my kiss

告訴我妳不想要我的吻
That you're needing distance distance

妳需要妳的距離 距離

 

[Zayn]
Tell me everything but don't you say he's what you're missing baby

妳能告訴我任何事 但絕對不要告訴我 他才是妳想念的 寶貝
If he's the reason that you're leaving me tonight

如果他是妳今晚離開我的理由
Spare me what you thinking

了我吧 別告訴我妳所想的

 

[Liam]
Tell me a lie.

對我說謊吧

 

[Zayn]

Tell me a lie

對我說謊吧

Tell me a lie

對我說謊吧

Tell me a lie!

對我說謊吧!

 

[Zayn]
Tell me I'm a screwed up mess

告訴我 我搞雜了
That I never listen listen

我從來不聽妳說 不聽妳說
Tell me you don't want my kiss

告訴我妳不想要我的吻
That you're needing distance distance

妳需要妳的距離 距離

 

[Zayn]
Tell me everything but don't you say he's what you're missing baby

妳能告訴我任何事 但絕對不要告訴我 他才是妳想念的 寶貝
If he's the reason that you're leaving me tonight

如果他是妳今晚離開我的理由
Spare me what you thinking

饒了我吧 別告訴我妳所想的

 

[Liam]
Tell me a lie.

對我說謊吧

 

[Harry]

Tell me a lie

對我說謊吧

 

[Liam]

Tell me a lie

對我說謊吧

 

[Zayn]

Tell me a lie

對我說謊吧

 

[Liam]

Tell me a lie

對我說謊吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()