One Direction第二首單曲

Harry高音超強啊!!

可是因為之前看了一部1D的卡通

每次到Harry唱的那段我就會笑XDD

想知道為什麼嗎??請看下面!

我必須說,真的有夠好笑!!

 

 

Gotta Be You

 

[Liam]

Girl I see it in your eyes you're disappointed

女孩我看見妳雙眼中的失望
'Cause I'm the foolish one that you anointed with your heart

因為我是那個惹妳傷心的傻瓜
I tore it apart

我的心被撕碎
And girl what a mess I made upon your innocence

女孩我在妳的純真上犯了錯
And no woman in the world deserves this

世上沒有任何一個女人值得這樣
But here I am, asking you for one more chance

但現在我在這 向妳要求另一個機會

[Harry]

Can we fall, one more time?

我們能不能在一次一起墜落
Stop the tape and rewind

停下帶子倒轉重播
Oh and if you walk away I know I'll fade

喔 要是妳離我而去 我知道我會凋零
'Cause there is nobody else

因為世上再也沒有其他像妳一樣的人

 

[All]

It's gotta be you

非妳莫屬
Only you

只有妳
It's got to be you

非妳莫屬
Oh, Only you

喔 只有妳

 

[Liam]

Now girl I hear it in your voice and how it trembles

女孩 現在我聽見妳聲音的顫抖
When you speak to me I don't resemble, who I was

當你和我說話時 我感覺自己不再是從前的我
You've almost had enough

妳快要受夠了
And your actions speak louder than words

而妳說到做到
And you're about to break from all you've heard

別再理會那些妳聽到的
Don't be scared, I ain't going no where

別再害怕 我哪裡也不會去

 

[Zayn]
I'll be here, by your side

我會在這 在妳身邊
No more fears, no more crying

不再害怕 不再哭泣
But if you walk away

但要是妳離我而去
I know I'll fade

我知道我會凋零
'Cause there is nobody else

因為世界上再也沒有像妳一樣的人

 

[All]
It's gotta be you

非妳莫屬
Only you

只有妳
It's got to be you

非妳莫屬
Oh, Only you

喔 只有妳

 

[Zayn]
Oh girl, can we try one more, one more time?

喔 女孩 我們能不能再試一次 再試一次
One more, one more, can we try?

再一次 再一次 我們能不能再試一次 
One more, one more time

再一次 再一次
I'll make it better

我會做的更好
One more, one more, can we try?

再一次 再一次 我們能不能再試一次
One more, one more,

再一次 再一次
Can we try one more time I'll make it all better?

我們能不能再試一次 我會做的更好

 

[All]
'Cause it's gotta be you

因為非妳莫屬
Its gotta be you

非妳莫屬
Only you

只有妳
Oh, Only you

喔 只有妳

 

[All]
It's gotta be you

非妳莫屬
Only you

只有妳
It's got to be you

非妳莫屬
Oh, Only you

喔 只有妳

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()