一個妳很喜歡的人

他不一定在所有人眼中都是完美的

但這不要緊

最重要的是:他,就是你喜歡的人You Might Be The One

 

You Might Be The One

 

Some people call me crazy

有人說我瘋了
But I don't think I'm crazy

但我不覺得我瘋了
To believe in you and me could be something

去相信妳和我能有結果
To believe in you and me could be something

去相信妳和我能有結果

Some people say you're no good but

有人說妳不好
They don't know what's good for me

但他們不知道我眼中的妳有多好
If it isn't you then I don't need nothing

如果不是妳那我什麼都不要
If it isn't you then I don't need nothing

如果不是妳那我什麼都不要

When the lighting strikes

當閃電劃過
And the rain comes down

大雨來襲
I'll be alright

我會很好
I'll dance in your storm

我會在妳的暴風中漫舞
When the thunder roars

當雷聲隆隆
In the darkest night

在黑暗的夜裡
I see your light

我看見妳的光亮
You bring me back home

妳將我帶了回家

I feel fire burnin' my soul

我感到火焰燃燒我的靈魂

That's how I know

於是我懂了

That's how I know

於是我懂了

It's like desire pullin' me in

這就像慾望驅使著我
When I shouldn't go

即使不該衝動
Oh oh

That's how I know that I am sold

於是我懂了 我被說服了
That you might be the one

那個人就是妳
Yeaaah

耶~~~
You might be the one

那個人就是妳

Some people think it's stupid mmm

有人覺得這是愚笨的 嗯~
But I don't think it's stupid

但我不覺得這是愚笨的
To be young and put yourself over me

年輕無罪 請妳相信我
Don't need directions this is where I want to be

不需要方向 這就是我的目的地

When the lighting strikes

當閃電劃過
And the rain comes down

大雨來襲
I'll be alright

我會很好
I'll dance in your storm

我會在妳的暴風中漫舞
When the thunder roars

當雷聲隆隆
In the darkest night

在黑暗的夜裡
I see your light

我看見妳的光亮
You bring me back home

妳將我帶了回家

I feel fire burnin' my soul

我感到火焰燃燒著我的靈魂
That's how I know

於是我懂了
That's how I know

於是我懂了
It's like desire pullin' me in

這就像慾望驅使著我
When I shouldn't go

即使不該衝動
Oh oh

喔 喔
That's how I know that I am sold

於是我懂了 我被說服了
That you might be the one

那個人就是妳
That you might be the one

那個人就是妳
You might be the one

那個人就是妳
The one

就是妳

I feel fire burnin' my soul

我感到火焰燃燒著我的靈魂
And that's how I know

於是我懂了
And that's how I know

於是我懂了
It's like desire pullin' me in

這就像慾望驅使著我
Mhm

嗯~
When I shouldn't go-go-go

即使不該衝動 
That's how I know that I am sold

於是我懂了 我被說服了
That you might be the one

那個人就是妳

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()