這首歌是Greyson翻唱Augustana的歌

Greyson拉長音也很強阿~~

在這部影片裡撐了10秒鐘的長音

超厲害!!

 

Fire

 

No it don't, come easy.

,這並不會變的更容易
No it don't come fast.

,這並不會變的更迅速
Lock me up inside your garden.

將我鎖在你的園子裡
Take me to the riverside.

帶我去河岸邊

Fire, burning me up,

火焰,燃燒著我
Desire, taking me so much higher

慾望,帶我到更高的境界
And leaving me whole

留下這樣的我

There you were, in your black dress

妳穿著那件黑色洋裝
Moving slow, to the sadness.

慢慢舞動,直到悲傷
I could watch you dance for hours.

我可以看妳跳舞幾個小時
I could take you by my side.

我可以把妳帶到我身邊


Fire, burning me up,

火焰,燃燒著我
Desire, taking me so much higher

慾望,把我帶到更高的境界
And leaving me... Oooh

留下這樣的我...喔~
And leaving me... Oooh

留下這樣的我...喔~

Ooooh the fire, is burning me up... Oooh

喔~火焰,燃燒著我...喔~

No it don't, come easy.

,這不會變的更容易
No it don't come fast.

,這不會變的更迅速
Lock me up inside your garden.

把我鎖在妳的園子
Take me to the riverside.

帶我到河岸邊

Fire, turning me on,

火焰,讓我狂熱
Desire, taking me so much higher

慾望,帶我到更高的境界
And leaving me whoooooollllllleeeeeee.

留下這樣的我~~~~~~~
Leaving meeeeee whole.

留下這樣的我

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()