是不是有時會有想忘記某人卻忘不了的情形呢??

想逃跑卻又逃不掉,

被愛給困住了......

 

Running Away

 

Running away through the nights so black

在黑夜裡逃跑
The stars on my shoulder Pulling me back

繁星在我肩上閃耀 又將我拉了回來

Whispers of you Ringing through my ears

妳細柔的耳語 在我耳邊響起

Trying to forget all the wasted tears

試著想忘記所有浪費掉的淚滴
And all your lies in your blue eyes

妳的藍眼珠充滿了謊言
Another day goes by

另一天又過去了


And all I can say is oooooo

我能說的只有 喔~~
Wish i could forget you ohhh

我希望我能忘掉妳 喔~~
But you keep coming back

但妳不斷回到我腦中

You're running away through the nights so black

妳在黑夜中逃跑
The stars on your shoulder
 Pulling you back

繁星在妳肩上閃耀 將妳拉了回來

Maybe you can forget

也許妳能忘記
But I just can't

但我就是做不到


One day I'm here and one day I'm there

今天我在這裡 隔天我又到了那裡
Some days I wake up and I just don't know where

有時我醒來卻不知道自己在哪
I see the lights on the city streets

我看到城市街道上的燈光
I'm wide awake while the world still sleeps

當世界沉睡時我卻清醒著

In all my dreams the picture freezes

在我的夢裡 畫面是凍結的

And every night it's always the same oooooo

而且每晚總是相同的畫面 喔~~
Wish I could forget you ohhh

我希望我能忘掉妳 喔~~
But you keep coming back

但妳不斷回到我腦中

You're running away through the nights so black

妳在黑夜中逃跑
The stars on your shoulder 
pulling you back

繁星在妳肩上閃耀 將妳拉了回來

Maybe you can forget

也許妳能忘記

but I just can't

但我就是做不到

No I just can't x2

不 我就是做不到 x2

I just can't

我就是做不到

Running away through the nights so black

在黑夜中逃跑
The stars on my shoulder 
pulling me back

繁星在我肩上閃耀 將我拉了回來

Whispers of you ringing through my ears

妳細柔的耳語 在我耳邊響起
Trying to forget all the wasted tears ooooo

試著想忘記所有浪費掉的淚滴
Wish I could forget you ohhh

希望我能忘記妳 喔~~
But you keep coming back

但妳不斷回到我腦中
You keep coming baaaaaaaack x2

妳不斷回到我腦中 x2
oooooh Wish I could forget you ohhh

喔~~希望我能忘記妳 喔~~
I just can't

我就是做不到

 

 

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()