這首歌是一首曲調很輕鬆的情歌

配上有節奏的吉他聲

絕配!!

 

Home Is In Your Eyes

 

My heart beats a little bit slower

我的心跳慢了一點
These nights are a little bit colder

這些夜晚冷了一點
Now that you're gone

現在妳離開了
My skies seem a little bit darker

我的天空似乎暗了一點
Sweet dreams come a little bit harder

甜美的夢似乎難了一點
I hate when you're gone

我討厭妳不在我身邊

Everyday time is passing

每天時間從我身邊溜過
Growing tired of all this travelling

漸漸厭倦了這些例行公事
Take me away to where you are

帶我到妳的身邊吧

I wanna be holding your hand

我想要緊緊握著妳的手
In the sand by the tire swing

坐在沙灘的輪胎鞦韆上
Where we used to be, baby, you and me

我們曾經一起去的地方,寶貝,妳和我
I'd travel a thousand miles

我會旅行幾千公里
Just so I can see you smile

只為了看見妳的笑
Feels so far away when you cry

但當妳哭時我感覺離妳好遙遠
'Cause home is in your eyes

妳的眼中有回家的渴望

Your heart beats a little bit faster

妳的心跳快了一點
There's tears were there used to be laughter now that I'm gone

曾經有的歡笑如今卻成了眼淚,而我離開了
You talk just a little bit softer

妳的語調柔和了一點
Things take just a little bit longer, you hate that I'm gone

決定事情的時間長了一點,妳討厭我離妳而去

Everyday times passing

每一天時間從我身邊溜過
Growing tired of all this travelling

漸漸厭倦了這些例行公事
Take me away to where you are

帶我到妳身邊吧

I wanna be holding your hand

我想要緊緊握住妳的手 
In the sand by the tire swing

在沙灘的輪胎鞦韆上
Where we used to be, baby, you and me

我們曾經一起去的地方,寶貝,妳和我
I'd travel a thousand miles

我會旅行幾千公里
Just so I can see you smile

只為了見到妳的微笑
Feels so far away when you cry

當妳哭時我感覺離妳好遙遠
'Cause home is in your eyes

妳的眼中有回家的渴望

If I could write another ending

如果我可以重寫出另一個結局
This wouldn't even be our song

這根本不會是我們的歌
I'd find a way that we would never ever be apart

我會找的一個方法讓我們不再分離
Right from the start

就從現在開始

I wanna be holding your hand

我想緊緊的握住妳的手
In the sand by the tire swing

在沙灘的輪胎鞦韆上
Where we used to be, baby, you and me

我們曾經一起去的地方,寶貝,妳和我

I travel a thousand miles

我會旅行幾千公里
Just so I can see you smile

只為見到妳的微笑
Feels so far away when you cry

當妳哭時我感覺離妳好遙遠
'Cause home is in your eyes

妳的眼中有回家的渴望

I wanna be holding your hand

我想要緊緊的握住妳的手
In the sand by the tire swing

在沙灘的輪胎鞦韆上

Where we used to be, baby, you and me

我們曾經一起去的地方,寶貝,妳和我

I travel a thousand miles

我會旅行幾千公里
Just so I can see you smile

只為了見到妳的微笑
Feels so far away when you cry

當妳哭的時候我感覺離妳好遙遠
'Cause home is in your eyes

妳的眼中有回家的渴望

 

 

我自己的FB粉專:https://www.facebook.com/pages/%E5%90%89%E5%85%92%E7%9A%84%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E5%B0%8F%E8%88%96/272241776272929
西洋知音粉專:https://www.facebook.com/bloggerlovemusic
歡迎各位按讚追蹤喔:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Smiley Jill 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()